حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

خودش خواست!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با مطلبی که نیاز به 

همکاری شما عزیزان داره,در خدمتم.نظرات هفته ی آینده,منعکس 

می شه.مطلبی که برای این هفته انتخاب کردم عنوانش هست: 

 خودش خواست!... 

 جایی بودم.بحث شد.یکی از بچه ها اسم فلانی رو اورد.ظاهرا با  

خواهر صمیمی ترین دوستش,ارتباط برقرار کرده.اونی که داشت  

واسم تعریف می کرد,گفت:بهش گفتم چرا؟گفت:خودش خواست 

(خواهر دوستش)! 

 اون خواست,قبول!تو نخواه!به خاطر اون نگاهی که هر روز تو  

چشم برادرش(که دوست صمیمیته!) می ندازی,تو نخواه! 

 

 *نشد این هفته سر بزنم به دوستان,عذرخواهی می کنم.

نظرات 5 + ارسال نظر
ماه بانو دوشنبه 10 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:13 ب.ظ http://mahbanno.blogfa.com

سلام

ای دادو بیداد
داره به بهترین دوستش خیانت میکنه
واسه یه پسر این فحشه که خواهرش با دوستاش دوست شه

عجب چیزی

فرهود پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:36 ق.ظ http://www.neveshtebaran.blogfa.com

دوست عزیزم
ممنون از حضورت
در این مورد نمی دونم چی باید بگم ... صحیح بودنش به این شکل زیر سوال می رود ولی اینکه واقعا اگر عشق یا علاقه باشه ... در مورد شکلی که صورت گرفته باید حرف زد

shiva پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:50 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

سلام حس سبز...

خب خودش خواسته ما چیکار کنیم الان...؟

ولی من فکر میکنم اگه دو طرف میخوان باید برداره در جریان باشه...
اینطوری ک اون خواسته و این قبول کرده بعدن برای هر دوشون بد میشه....

محمد ملیحیان جمعه 14 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 05:52 ب.ظ http://mmalihiyankh.blogfa.com

وسوسه ی رابطه با خواهر دوستش قویتر از رابطه ی دوستی او با دوستش بوده
در این جور مواقع باید خیلی به اخلاقیات پایبند باشی
باید خیلی درک و فهم داشته باشی
باید روشن بین باشی تا درک کنی که
چیزی که به دست می آوری بسیار بی ارزشتر از چیزی است که از دست می دهی
و به این که بار یک اشتباه را تا آخر عمر به دوش کشیدن به این قیمت ها نمی ارزد
و این از عهده ی هر کسی برنمی آید
دام سخت است مگر یار شود لطف خدا
ورنه آدم نبرد صرفه ز شیطان رجیم (حافظ)

kimia سه‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 03:39 ب.ظ

همیشه در دوست داشتن ها و عشق ها، مخالفت ها و موانعی وجود داره
حتما لازم نیست مشکل دوست بودن با برادر طرف مقابل باشه!همیشه موانعی هست مهم اینه که اون چیزی که بین طرفین وجود داره عشق یا یه هوس؟!!!
اگه واقعا عشقه که باید بخاطرش حتی شده با دنیا هم بجنگن!

ممنون از وب خوبتون
با ارزوی موفقیت برای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد