حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

زندگی!...

زندگی رویا نیست. 

زندگی زیبایی ست. 

میتوان٬ 

بر درختی تهی از بار٬ زدن پیوندی. 

میتوان در دل این مزرعه خشک و تهی بذری ریخت. 

میتوان٬ 

از میان فاصله ها را برداشت 

دل من با تو٬ 

هر دو بیزار از این فاصله هاست. 

 

                                                                             حمید مصدق 

 

 *برای دونستن بیشتر از حمید مصدق,اینجا کلیک کنین. 

*مثل خیلی اشنایی های دیگه,اول راهنمایی بودم که با اشعار ایشون

آشنا شدم! 

 *عاشقانه های تلخی داره.ولی زیبا! 

 *وزنی که توی شعرهاش هست,اون رو با اشعار سپید متفاوت می کنه. 

 *در مورد مطلب "۳ چیز!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد