حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:THE HEART WANTS WHAT IT WANTS,ترانه ای از SELENA GOMEZ

در حال پخش از وب: 

You got me sippin on something 

مجبورم کردی از چیزی بنوشم

I can't compare to nothing

که نمیتونم با هیچ چیز مقایسه اش کنم

I bet for known I'm hoping

سر چیزی که میدونم شرط میبندم، امیدوارم

That after this fever I'll survive

که بعد از این تب زنده بمونم

I know I'm acting a bit crazy

میدونم یکم مثل دیوانه ها رفتار میکنم

Strung out, a little bit hazy

مضطرب، یکم گیج

Hand over heart, I'm praying

با دستم روی قلبم دعا میکنم

That I'm gonna make it out alive

که بتونم از این ماجرا جان سالم به در ببرم

The bed's getting cold and you're not here

رخت خواب داره سرد میشه و تو اینجا نیستی

The future that we hold is so unclear

آینده ای که داریم خیلی نامعلومه

But I'm not alive until you call

ولی تا وقتی تو بهم زنگ نزنی من زنده نیستم

And I'll bet the odds against it all

و شرط میبندم همه احتمالات بر خلافش هستن

Save your advice 'cause I won't hear

نصیحتت رو برای خودت نگه دار چون من گوش نمیکنم

You might be right but I don't care

ممکنه حق با تو باشه ولی برای من مهم نیست

There's a million reasons why I should give you up

یک میلیون دلیل هست که چرا باید ازت بگذرم (ولت کنم)

But the heart wants what it wants

ولی دل چیزی که میخواد رو میخواد

You got me scattered in pieces

منو تکه تکه کردی

Shining like stars and screaming

مثل ستاره ها میدرخشم و جیغ میزنم

Lightning me up like Venus

منو مثل سیاره زهره نورانی کردی

But then you disappear and make me wait

ولی بعد ناپدید میشی و مجبورم میکنی صبر کنم

And every second's like torture

و هر ثانیه مثل شکنجه ست

Hell over trip, no more so

وقتی میلغزم به جهنم میرسم، دیگه اینطور نخواهد بود

Finding a way to let go

یه راهی پیدا میکنم که رها کنم

Baby baby no I can't escape

عزیزم عزیزم نه من نمیتونم فرار کنم

The bed's getting cold and you're not here

رخت خواب داره سرد میشه و تو اینجا نیستی

The future that we hold is so unclear

آینده ای که داریم خیلی نامعلومه

But I'm not alive until you call

ولی تا وقتی تو بهم زنگ نزنی من زنده نیستم

And I'll bet the odds against it all

و شرط میبندم همه احتمالات بر خلافش هستن

Save your advice 'cause I won't hear

نصیحتت رو برای خودت نگه دار چون من گوش نمیکنم

You might be right but I don't care

ممکنه حق با تو باشه ولی برای من مهم نیست

There's a million reasons why I should give you up

یک میلیون دلیل هست که چرا باید ازت بگذرم (ولت کنم)

But the heart wants what it wants

ولی دل چیزی که میخواد رو میخواد

This is a modern fairytale

این یه افسانه مدرن ه

No happy endings

هیچ پایان خوشی نیست

No winding ourselves

خودمون رو خسته نمیکنیم

But I can't imagine a life without

ولی نمیتونم زندگی رو تصور کنم بدون

Breathless moments

لحظه های نفسگیر

Breaking me down

که منو میشکونن

The bed's getting cold and you're not here

رخت خواب داره سرد میشه و تو اینجا نیستی

The future that we hold is so unclear

آینده ای که داریم خیلی نامعلومه

But I'm not alive until you call

ولی تا وقتی تو بهم زنگ نزنی من زنده نیستم

And I'll bet the odds against it all

و شرط میبندم همه احتمالات بر خلافش هستن

Save your advice 'cause I won't hear

نصیحتت رو برای خودت نگه دار چون من گوش نمیکنم

You might be right but I don't care

ممکنه حق با تو باشه ولی برای من مهم نیست

There's a million reasons why I should give you up

یک میلیون دلیل هست که چرا باید ازت بگذرم (ولت کنم)

But the heart wants what it wants

ولی دل چیزی که میخواد رو میخواد

The heart wants what it wants baby

ولی دل چیزی که میخواد رو میخواد عزیزم 

 

 *برای دونستن بیشتر از سلنا,اینجا کلیک کنین. 

 *دو تا جمله تو ترانه هست که معنی شون رو ترجیحا عوض کردم! 

ببخشید. 

 *از وقتی با گروه سین همکاری کرده,ترانه هاش واقعا زیباست. 

 *ازش خوشم می یاد! 

 *برعکس جاستین که ازش بدم می یاد! 

 *ظاهرا اصرار جاستین جواب داده و برگشتن پیش هم!!! 

 *ترانه ی اوت لاو رو دوس دارم. 

 *همین طورفالینگ دوون و روند اند روند رو. 

 *مادر ایتالیایی,پدر مکزیکی,بچه امریکایی!چه شود؟!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
sana دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:11 ب.ظ

خیلی خیلی ممنون . اهنگ فوق العاده ای بود

بیتا شنبه 27 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:43 ب.ظ

مرررررسی واقعا قشنگ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد