حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

وقت!...

من وقت را هدر دادم و اکنون اوست که مرا هدر می­دهد. 

 

                                                                     ویلیام شکسپیر 

 

 *برای دونستن بیشتر از شکسپیر,اینجا کلیک کنین. 

 *چه عشق عظیمی!

 *اشعار شکسپیر برای من خاص هستن و زیبا.  

 *رومئو و ژولیت!

 *بعد از فیلم شکسپیر عاشق,واقعا عاشق شکسپیر شدم!این فیلمو 

حتما ببینین. 

 *در مورد مطلب "بد شده ایم!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 2 + ارسال نظر
shiva پنج‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 05:28 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

زندگی بال و پری دارد با وسعت مرگ؛

پرشی دارد اندازه عشق...

سهراب سپهری


+چقدر خوب تو ی جمله کوتاه درد خیلی ها رو بیان کرده...عالیه... مرسی... :)

فرزانه جمعه 16 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 02:00 ب.ظ http://neghabetarikh.blogfa

کجروی های دلم این نکته را معلوم کرد

عشق حتی بار کج را هم به منزل میکشد

موجهای بیقرار و گوش ماهی ها که هیچ

عشق؛ گهگاهی نهنگی را به ساحل میکشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد