حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

شام غریبان!...

شام غریبان دلم 

رو سوی مولا کرده است 

رخصت اگر بر من دهد 

جان را مسیحا کرده است 

آزادی از شرح حسین 

گویی که معنا کرده است 

عدل است در هر پند او 

قومی به رسوا کرده است 

خواهی اگر باشی چو او 

آزاد باش و عدل کن 

کین واژه ها نزد حسین 

عمریست معنا کرده است. 

 

                                                                حس سبز 

 

 *از نقد شدن-حتی بی رحمانه- استقبال می کنم! 

 *قومی به رسوا=با حرف هاش و عدالتش در عمل,یزیدیان رو رسوا کرد. 

 *شام غریبان رو تسلیت می گم. 

نظرات 2 + ارسال نظر
shiva چهارشنبه 14 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 02:24 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

پچ ِ پچ ِ باران را می شنوی ؟
عاشقانه هایش را برای تو فرستاده ست !
گاه در کوچه می رقصد و پای کوبی می کند !
گاه شیشه ی ِ پنجره ی ِ اتاقت را می نوازد . . .
و برای قدم زدن ، می خواندت
برخیز و خویش را از غمی که تا مرگ ِ احساس می بردت ، رها ساز
خیس شو در بارانی که روحت را طراوات می دهد
باران ، همه بهانه است
موهبتی ست از سوی ِ خدا
گاه، خدا نیز بهانه می کند
و مست می شود
برای بارش ِ بوسه هایش
و تا آغوش بکشد تو را
از همه ی ِ آن لرزه گناهانی که سبب ِ اندوهت می شوند
آری، سروده ام را بگذار به حساب ِ تب و هذیان
اما باور دار که آغوش ِ او بسیار بزرگ است . . .

+قشنگ بود...

لیلی پنج‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 07:05 ق.ظ

سلام حس سبز.
حس شاعرانتون همیشه سبز
احساس عالی متعالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد