حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

متشکرم!...

از وقتی که عاشق شدم 

فرصت بیشتری پیدا کردم برای این که پرواز کنم 

فرصت بیشتری برای این که پرواز کنم و بعد زمین بخورم 

و این عالی است 

هر کسی شانس پرواز کردن و به زمین خوردن را ندارد 

تو این شانس رو به من بخشیدی 

متشکرم 

 

                                                                   شل سیلور استاین 

 

 *برای دونستن بیشتر از شل,اینجا کلیک کنین.

 *بعضی از شعراشو دوس دارم.حالت سادگی که تو شعراش هست  

واقعا به دل می شینه.

 *چند سال پیش آلبومی تو ایران به بازار اومد با نام "من و دوست  

غولم",حتما این آلبوم رو گوش بدین.دو تا از ترانه ها(جایی که پیاده رو  

تموم می شه و من و دوست غولم) شعرش از شل هست.یکی از  

ترانه ها رو برای پخش از وب گذاشته بودم قبلا. 

 *در مورد مطلب "میم,مثل محک!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 1 + ارسال نظر
shiva پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:56 ق.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

ما براى رنج کشیدن آفریده ایم،ولى به دنبال لذت بردن مى گردیم.
باید پذیرفت که تنها راه ادامه دادن،لذت بردن از رنج هایى است که میکشیم...!


+سلام حس سبز...عالی بود...خیلی اشعار شل رو دوست دارم...مرسی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد