حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

آنچه که واقعاً هستید!...

بسیار مهم است که بگذارید بعضی چیزها از بین بروند، 

خودتان را از آنها رها سازید، 

از دست شان خلاص شوید... 

منتظر نباشید تا قدر تلاش هایتان را بشناسند و عشق تان را بفهمند. 

در را ببندید، 

آهنگ را عوض کنید، 

خانه تکانی کنید، 

گرد و غبارها را بتکانید، 

از آنچه هستید دست بردارید، 

و به آنچه که واقعاً هستید، روی آورید... 

 

                                                              پائولو کوئلیو 

 

 *برای دونستن بیشتر از پائولو,اینجا کلیک کنین. 

 *اگه چند نفر تاثیرگذار در زندگی مو بخوام اسم ببرم,یکیش پائولوست! 

جدی می گم! 

 *کتاب زهیر به نوعی زندگی خود پائولوست!و اتفاقاتی که برای همسرش 

می افته و این میون پائولو به خودش و شناخت خودش می رسه! 

 *اگه اشتباه نکنم نام کتاب رو بر مبنای واژه ای عربی(روشنایی) انتخاب 

کرده.

 *من عادت ندارم الکی کتابی رو معرفی کنم!اونم من,با این سخت 

پسندی که دارم!زهیر رو حتما بخونین. 

 *دنیای پائولو,خواسته یا ناخواسته,با عرفان شرق,گره خورده. 

 *اولین کتابی که از پائولو خوندم,اول راهنمایی بودم.کتابی با نام 

کیمیاگر.تنها کتاب پائولو که سبک روایت قصه گونه داره. 

 *در مورد مطلب "میم,مثل محک!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 1 + ارسال نظر
صحرا سه‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:26 ب.ظ http://mianetariki.blogfa.com

من عاشق کیمیاگرم . عالی بود کتابش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد