حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

زندگی!...

زندگی، 

ای زندگی! 

عنکبوت سیری را می مانی

که به یمن عادت دیرینه, 

پروانه های بی دلیل را در نور وسوسه تور می کنی! 

 

                                                                 حسین پناهی 

 

 *برای دونستن بیشتر از حسین پناهی,اینجا کلیک کنید.  

 *شعر خیلی خیلی تکراریه!می دونم!ولی به سالگرد 28 مرداد,و  

اون کودتای ننگین می خوره! 

 *اشعار حسین پناهی,در نگاه اول شاید به شدت ساده و چه  

بسا سطحی به نظر بیاد!ولی وقتی تکرار و تکرار و تکرار کنی  

خوندنش رو,می بینی که سخت در اشتباهی و چه بسا کم  

بیاری تو فهمشون! 

 *تو وبلاگی اینو به نقل از مرحوم پناهی خوندم:بعد از مرگم مردم  

من را خواهند شناخت!

نظرات 3 + ارسال نظر
لیلی یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:51 ب.ظ

سلام.
عیدتون مبارک

منصور چهارشنبه 23 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:25 ق.ظ http://www.mansourgholizadeh89.blogfa.com

سلام... فاصله هـا هیچ وقـت دوسـت داشتـن را کمرنـگ نمی کننـد، بلکـه دلتنگـی را بیشتـر میکنند!

شوهر آهو خانم علی محمد افغانی

[گل]

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:06 ق.ظ

دلم کار دست است..
خودم بافتمش

تارش از سکوت

پودش از تنهایی..

همین است که خریدار ندارد..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد