حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:SOMETHING IN THE WATER,ترانه ای از CARRIE UNDERWOOD

He said, "I've been where you've been before.

Down every hallway's a slamming door."

No way out, no one to come and save me

Wasting a life that the Good Lord gave me

اون پسرگفت: من جایی که تو قبلا بودی،بودم

پایین هر تالاری دری هست که با صدای بلند بسته میشه

راهی برای بیرون رفتن نیس،کسی نیس که بیاد ونجاتم بده

دارم زندگی که خدا بهم داده رو تلف میکنم

Then somebody said what I'm saying to you

Opened my eyes and told me the truth."

They said, "Just a little faith, it'll all get better."

So I followed that preacher man down to the river and now I'm changed

And now I'm stronger

بعدش یکی این حرفایی که دارم بهت میزنمو گفت

حرفاش چشامو باز کرد و حقیقتو بهم گفت

اوناگفتن:فقط یکم ایمان داشته باش،همه چی ازاینی که هس  

بهتر میشه

بنابراین من اون مرد واعظ روتا پایین رودخونه دنبال کردم وحالا  

تغییر کردم

وحالا من قوی ترم

There must've been something in the water

Oh, there must've been something in the water

باید یچیزی توی آب بوده باشه

اوه، باید یچیزی توی آب بوده باشه

Well, I heard what he said and I went on my way

Didn't think about it for a couple of days

Then it hit me like a lightning late one night

I was all out of hope and all out of fight

خب،من حرفاشو شنیدم و راه خودمو رفتم

چند روزی بهش فک نکردم

بعدش یه شب مثل یه رعدوبرق بهم ضربه زد

دیگه هیچ امیدی برای جنگیدن نداشتم

Couldn't fight back the tears so I fell on my knees

Saying, "God, if you're there come and rescue me."

Felt love pouring down from above

Got washed in the water, washed in the blood and now I'm changed

نتونستم جلوی اشکامو بگیرم و زانو زدم

میگفتم:خدایا، اگه تو اونجایی بیا و نجاتم بده

حس کردم ازبالای سرم داره عشق میباره

خدا آب رو شست،خون رو شست و حالا من تغییر کردم

And now I'm stronger

وحالا من قوی تر از قبلم

There must be something in the water

Oh, there must be something in the water

باید یچیزی توی آب بوده باشه

اوه، باید یچیزی توی آب بوده باشه

And now I'm singing along to amazing grace

Can't nobody wipe this smile off my face

Got joy in my heart, angels on my side

Thank God almighty, I saw the light

Gonna look ahead, no turning back

Live every day, give it all that I have

Trust in someone bigger than me

وحالا دارم با لطف بزرگی که بهم شده آواز میخونم

هیشکی نمیتونه این لبخندو از رو صورتم پاک کنه

شادی رو توقلبم وفرشته ها رو کنارم دارم

خدای توانا ممنونم،من روشنایی رو دیدم

میخوام فقط به جلو نگاه کنم، دیگه به عقب برنمیگردم

هرروز رو زندگی کنم و هرچیزیو که دارم ببخشم

به یکی که از خودم بزرگتره اعتماد میکنم

Ever since the day that I believed I am changed

And now I'm stronger

از روزیکه باورش کردم متحول شدم

وحالا قوی تر از گذشته ام

There must be something in the water

Oh, there must be something in the water

Oh, there must be something in the water

Oh, there must be something in the water

Oh, yeah

باید یچیزی توی آب بوده باشه

آره

I am changed

من متحول شدم

Stronger

قوی تر شدم

I'm free

من آزادم 

 

 *برای دونستن بیشتر از کری,اینجا کلیک کنین. 

 *یکی از بهترین هاست تو سبک کانتری! 

 *البته در کنار تیلور! 

 *فیلم هم بازی می کنه! 

 *چند وقت پیش فیلم "soul surfer" رو ازش دیدم. 

 *ترانه ی remind me واقعا زیباست!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد