حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

نقطه ضعف!...

تو هیچ نقطه ضعفی نداشتی 

من داشتم 

من عاشق بودم! 

 

                                                                     برتولت برشت 

 

 *برای دونستن بیشتر از برتولت,اینجا کلیک کنین. 

 *اول از خودمون شروع کنیم! 

 *شعراشو دوس دارم.  

 *تو ایران بیشتر به اسم نمایشنامه نویس می شناسنش. 

 *در مورد مطلب "بیزار باش!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 2 + ارسال نظر
shiva پنج‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:03 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

سلام هایی که بوی خداحافظی میدهند

بودن هایی که هیچکدام خوشحال کننده نیستند

و رفتن هایی که امید بازگشتی به آنها نداری

همه راجمع کنی به یک کلمه میرسی

”تنهــــــــــــــایـــــــــی”

علی پنج‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:33 ب.ظ http://sedayetabiat.persianblog.ir/

تبادل لینک.
من دو ساعت تو وبت چرخیدم.
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود از ترجمه اهنگای لینکین پارکت میتونم استفاده کنم.
راستی اگه رات ممکنه رنگ فونتتو عوض کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد