حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:FELL APART TOGETHER,ترانه ای از AUSTIN JUNES

I don't want to learn to love another heart

When yours was the only thing that kept me from tearing myself apart

نمیخوام یاد بگیرم که قلب دیگه ای رو دوس داشته باشم

وقتیکه قلب تو تنها چیزی بود که باعث میشد از هم نپاشم

Am I alive or dead?

My greatest regrets repeating

Inside my head

To find why you're leaving

And I, I won't lie

You're everything that I need, but you don't want to be mine

من زنده ام یا مرده؟

بزرگترین افسوس هام داخل سرم شروع به تکرار میکنن

تا بفهمم چرا داری میری

ومن دروغ نمیگم

توهمه ی اون چیزی هستی که لازم دارم، ولی تو نمیخوای مال  

من باشی

I beg you to give me one more chance

And I'll prove myself better than I have

I know I can get hot-headed

Sleepless nights with endless fights

We can leave all that behind

Just give this one more try

بهت التماس میکنم که یه شانس دیگه بهم بدی

وبهتر ازقبل خودمو بهت ثابت میکنم

میدونم که میتونم سرسخت بشم

شبای بیخوابی با جنگ و دعواهای بی پایان

میتونیم بیخیال همه ی اونا بشیم

فقط بیا یبار دیگه این رابطمونو امتحان کنیم

Am I alive or dead?

My greatest regrets repeating

Inside my head

To find why you're leaving

And I, I won't lie

You're everything that I need, but you don't want to be mine

But you don't want to be mine

No, you don't want to be mine

من زنده ام یا مرده؟

بزرگترین افسوس هام داخل سرم شروع به تکرار میکنن

تا بفهمم چرا داری میری

ومن دروغ نمیگم

توهمه ی اون چیزی هستی که لازم دارم، ولی تو نمیخوای مال  

من باشی

نه تو نمیخوای مال من باشی

Please, please can we still be friends?

That's what you ask me

But how can I pretend

To act like I feel nothing?

This is my fault, this is your fault

We fell apart together

We fell apart together

لطفا،لطفا..هنوزم میتونیم دوست باشیم؟

این چیزیه که تو ازم پرسیدی

ولی چطور میتونم وانمود کنم که انگار هیچی احساس نمیکنم؟؟

این تقصیر منه، این تقصیر توئه

ماباهم از هم میپاشیم

ماباهمدیگه ازهم جدامیشیم

So, please, if you can hear me

Stop your crying, stop your crying

So, please, if you can hear me

Don't stop trying, I won't stop fighting

پس لطفا، اگه صدامو میشنوی

دست از گریه کردن بردار

پس لطفا اگه صدامو میشنوی

دست از تلاش کردن برندار،من دست از جنگیدن برنمیدارم

(Chorus)

Am I alive or dead?

My greatest regrets repeating

Inside my head

To find why you're leaving

And I, I won't lie

You're everything that I need, but you don't want to be mine

But you don't want to be mine

من زنده ام یا مرده؟

بزرگترین افسوس هام داخل سرم شروع به تکرار میکنن

تا بفهمم چرا داری میری

ومن دروغ نمیگم

توهمه ی اون چیزی هستی که لازم دارم، ولی تو نمیخوای مال  

من باشی

نمیخوای مال من باشی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد