حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

بخشی از وجودم!...

 انگار بخشی از وجودم بودی که سر به سر بخش دیگر وجودم می 

گذاشت،فکر می کنم آن زندگی کوتاه مدت در گوران،به یک زندگی 

درونی تبدیل شده بود.تردید،شوخ طبعی،سرزندگی،بازیگوشی تو به 

درون من منتقل شده بود.شگفت انگیز بود من تو را در درون خودم کشته 

بودم اما از خاکستر وجودت جوانه ای در درونم بالیده بود؛آن قدر که  

درخت تناوری شده بود.حالا نه تنها تو در درونم که در اعمال و کردارم نیز 

حضور داشتی. 

 

                                                                                بلقیس سلیمانی 

                                                                                   بازی آخر بانو 

 

 *برای دونستن بیشتر از بلقیس,اینجا کلیک کنین. 

 *خوندن مطلب "شلاق مکرر خاطرات!..." خالی از لطف نیست! 

 *بعضی ها پاک شدنی نیستن!

نظرات 1 + ارسال نظر
افسانه جمعه 11 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:35 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

عید قربان، عید شرافت بنى آدم است و کرامت انسانى است

جشن رها شدن از قید پدرانى است که جان فرزند خویش را نذر قربان گاه ها مى کردند . . .



زندگی‌تان به زیبایی گلستان ابراهیم و پاکی چشمه زمزم . . .

عید قربان مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد