حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

امید!...

 امید، مانند نمک است، غذا نیست، اما مزه ی آن را مطبوع 

می کند. 

 

                                                                                      ژوزه ساراماگو 

                                                                         بینایی 

 

 *برای دونستن بیشتر از ژوزه,اینجا کلیک کنین. 

 *امید! 

 *کتاب "عشق ممکن" ش رو هم خیلی دوس دارم. 

 *من اول بار اسمش با کتاب "بالتازار و بلموندا" به گوشم خورد.

نظرات 2 + ارسال نظر
shiva یکشنبه 6 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:59 ق.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

هی پاییز….
ابرهایت را زود بفرست ، شستن این گرد غم از دل من چندین پاییز باران میخواهد….


+زیبا بود...

بحث ایمان دگر و جوهر ایمان دگر است

جامــــه پاکـــی دگــر و پاکی دامان دگر است

کــــس ندیدیم کـــــه انکــــار کــــــــند وجدان را

حــــرف وجــــــدان دگـــر و گوهر وجدان دگـر است

کــــس دهـــان را به ثناگـــــویی شیــــطان نگــشود

نفــــی شیطان دگــــر و طاعت شیـــــطان دگــــر است

[گل]رحیم معینی کرمانشاهی[گل]

***دیدنیهای کرمانشـاه***
1-طاق بستان2-بیستون3-بازارسنتی کرمانشاه4-تکیه معاون الملک5-تکیه بیگلربیگی6-سراب نیلوفر7-باغ پرندگان کرمانشاه8-باغ گلها کرمانشاه9-پارک کوهستان10-معبد آناهیتا11-غارقوری قلعه کرمانشاه بزرگترین غارآبی آسیاو.....
kermanshahan20.blogfa.com
kermanshah29.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد