حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ساعتها!...

 ساعتها را بگذارید بخوابند ، بیهوده زیستن را نیازی به شمردن  

نیست! 

 

                                                                                دکتر علی شریعتی 

 

 *برای دونستن بیشتر از دکتر,اینجا کلیک کنین.  

 *دقت کردین؟:واسه نکته ی بالا,برای بعضی به نام کوچیک می نویسم 

و می گم اینجا کلیک کنین,ولی بعضی شخصیت ها چنان ...(از چه واژه 

ای استفاده کنم منظور رو برسونه؟!) که نمی تونی!مثلا بنویسی برای 

دونستن بیشتر از علی ...! 

 *اول راهنمایی,کتاب کویر! 

 *"و حرف هایی هست برای نگفتن!".این جمله ی دکتر رو دیوونه شم! 

 *گفتگوهای تنهایی رو حتما بخونین.مابقی به انتخاب خودتون! 

 *در مورد مطلب "حرکت کنیم!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 4 + ارسال نظر
فرزانه جمعه 4 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:44 ق.ظ

تو ،
هوا
باید باشی
وقتی نیستی
زندگی ام بند می آید ...

" مریم ملک دار "

شکیبا جمعه 4 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:20 ب.ظ http://ghermez-abi.blogfa.com

سلام ...
من عاشق دکتر شریعتی و حرفاشونم !
واقعآ ممنون ...پست عالیی بود !

[ بدون نام ] جمعه 4 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 06:27 ب.ظ

مگه علی چشه؟
گوشه؟
من می دونم مغزه
مغز
هاها

رهگذر یکشنبه 6 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 06:20 ب.ظ http://khazan68.blogfa.com

گذشته هایی که حالمان را گرفته است…

آینده ای که حالی برای رسیدنش نداریم...

و حال هم حالمان را به هم میزند…

چه زندگی شیرینی !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد