حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

امروز دیگری!...

امروز را به باد سپردم 

امشب کنار پنجره بیدار مانده ام 

دانم که بامداد 

امروز دیگری را با خود می آورد 

تا من دوباره 

آن را بسپارمش به باد... 

 

                                                                   فریدون مشیری 

 

 *برای دونستن بیشتر از مشیری,اینجا کلیک کنین. 

 *دنیای مشیری رو دوس دارم.شعراش واقعا زیباست. 

 *اول بار سال 77 شعر کوچه رو که خوندم,عاشقش شدم! 

 *در مورد مطلب "ظلمی به نام لطف!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 2 + ارسال نظر
shiva جمعه 21 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:10 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

سلام حس سبز...
بلاخره دو نفر اول با هم آشنا میشن بعد میفهمن ک هیچ جوره ب هم نمیخورن دیگه...وقتی آشنا نشن...دوستی ای رابطه ای شکل نگیره چطور میفهمن ک ب هم نمیخورن...؟

منظور من این جدایی بود...ن جدایی بعد ازدواج...

شما چرا عصبی میشی...؟؟؟
من ک چیزی نگفتم...

رهگذر جمعه 21 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 03:50 ب.ظ http://khazan68.blogfa.com

جایت را با دیگری پُر میکنند احساس … سیری چند؟؟!
آدم هــای عجیبـــی دارد اینجــا !
دوستــی هــایشان نـــاگهانی ســت
دلبستــن شـــان غریـــب است و رفتــن شان آشنـــا …!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد