حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

مهمان بی چراغ!...

تمام جاده های جهان را 

به جستجوی نگاه تو آمده ام 

پیاده 

باور نمی کنی ؟ 

پس این تو و این پینه های پای پیاده ی من 

حالا بگو 

در این تراکم تنهایی 

مهمان بی چراغ نمی خواهی ؟ 

 

                                                                   یغما گلرویی 

 

 *برای دونستن بیشتر از یغما,اینجا کلیک کنین. 

 *ترانه ی تصور کن,با صدای سیاوش قمیشی! 

 *همین طور ترانه ی دنیای ما(درس گفتم؟!),با صدای ابی و شادمهر! 

 *اشعارش واقعا زیباست. 

 *سایت رسمی ش رو می تونین اینجا ببینین.

نظرات 1 + ارسال نظر
shiva دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:46 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

پر کردن جاى خالى َش با آدم ها
حکایت پر کردن
گودال با تکه اى یخ است ،
هر کدام در من
اندکى بعد آب مى شوند ،
نیست مى شوند ،
و انگار هیچ وقت نبوده اند ...!
جاى خالى عشق
با هیچ چیزى پر نخواهد شد ، هیچ ...!

مهدى ، ج ، و

(بوی اردیبهشت)

+مرسی حس سبز...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد