حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

تنهایی!...

دل اگر سوخت 

به حال تو و تنهایی بود! 

ورنه این خانه ی متروک, 

به تنها شدن خویش 

که عادت دارد! 

 

تو به عصیان ننما 

بر دل من نیش,که دل 

شکر عقلی ست 

که از حال بد خویش 

شکایت دارد! 

 

حس سبز, 

گر تو ز تنهایی این دل 

شکایت داری 

پیش رندان ننما عیب, 

کنایت دارد! 

 

                                                                  حس سبز 

 

 *از نقد شدن-حتی بی رحمانه- استقبال می کنم!  

 *عصیان=نه گفتن همراه با خشونت! 

 *شکر عقل=دیوونه! 

 *رند=زیرک,حیله گر,باهوش!در بعضی کتب به جوانمرد هم  

می گن.اینجا منظور همون زیرک و ... هست! 

 *کنایت=کنایه!منظور اینه که فردا شروع می کنن واست  

دست گرفتن و تمسخر! 

 *در مورد مطلب "هیچ وقت!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 2 + ارسال نظر
shiva یکشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:43 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

خوشی با خوبی فرق دارد؛
به خاطر خوبی ها؛
از خیلی خوشی ها؛
باید گذشت …

+من خوشم اومد...اما ب نظرم یکم خشک بود...
البته شاید من اشتباه می کنم...

آسمان تب دار سه‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 05:31 ب.ظ http://asemane-tabdar.blogsky.com

سلام.
خیلی قشنگ بودا...
نسبت ب گذشته پیشرفت کردین باریکلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد