حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

برای همیشه!...

تو اینجا هستی، 

و من هیچ ترسی ندارم 

می دانم قلبم برای این خواهد تپید 

ما برای همیشه باهم خواهیم بود 

تو در قلب من در پناه خواهی بود

و قلب من برای تو خواهد تپید. 

 

                                                                           مارگوت بیگل 

 

 *برای دونستن بیشتر از مارگوت,اینجا کلیک کنین. 

 *عاشقانه هاش رو دوس دارم.

 *اکثر اشعار مارگوت که در ایران هست,ترجمه ی زنده یاد احمد  

شاملو هست! 

 *برای دانلود آلبوم سکوت سرشار از ناگفته هاست از مارگوت,با  

صدای استاد شاملو,اینجا کلیک کنین.

 
نظرات 1 + ارسال نظر
shiva پنج‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:01 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

هرچقد که مردم را دوست بداری آنان نیزبه همان نسبت به تو ابراز علاقه میکنند...!

اما اگر معنی ابراز علاقه نامردی و خیانت باشد...

+خیلی از مارگوت خوشم میاد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد