حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:BIG GIRLS CRY,ترانه ای از SIA


[Verse 1]


Tough girl in the fast lane


No time for love, no time for hate


No drama, no time for games


Tough girl whose soul aches


اون دختر سرسخت ـه داره تو خط سرعت زندگی میکنه


 


   فرصتی برای عاشقی یا تنفر نداره

 نه نمایشی بازی میکنه نه وقتی برای بازی کردن داره

[Pre-Hook]


I'm at home, on my own


Check my phone, nothing, though


Act busy, order in


Pay TV, it’s agony


تو خونه ـم؛ تک و تنها


گوشی ـمو چک میکنم ببینم چه خبره، ولی هیچی نیس


وانمود میکنم سرم شلوغه، یه غذایی سفارش میدم (برای یه نفر!)


پول تلویزیون رو میدم ؛ ولی خیلی دردناک ـه.


[Chorus]


I may cry ruinin' my makeup


Wash away all the things you've taken


And I don't care if I don’t look pretty


Big girls cry when their hearts are breaking


Big girls cry when their hearts are breaking


Big girls cry when their heart is breaking


میتونم گریه کنم البته آرایشم خراب میشه ولی


عوضش با اشکهام میشورم همه ی اون چیزهایی رو که از من گرفتی


و اصلا برام مهم نیس که خوشگل به نظر نیام (بعد از بهم ریختن آرایش)


آخه دخترای بزرگ وقتی قلبشون بشکنه گریه میکنن


دختر بزرگ وقتی قلبش میشکنه گریه میکنه.

[Verse 2]


Tough girl, I'm in pain


It's lonely at the top, black outs and airplanes


And I still pour you a glass, of champagne


Tough girl whose soul aches


دختر سرسخت؛ من الان تو دردم )درد میکشم(


اون بالا که باشی (هواپیما یا شهرت) تنهایی؛ همه ـش خاموشی ـه و سفر هوایی

 

و با این حال من برات یه لیوان پر میکنم؛ از شمپین


اون دختر سرسختی که روحش تیر میکشه.

[Pre-Hook]

[Chorus - Variation]


I may cry ruining my makeup


Wash away all the things you’ve taken


And I don’t care if I don’t look pretty


Big girls cry when their hearts are breaking


Big girls cry when their hearts are breaking


Big girls cry when their hearts are breaking

[Bridge]


I wake up (13x)


بیداری میشم...


I love


من عاشق...

[Chorus]

 

نظرات 3 + ارسال نظر
sayman دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:41 ق.ظ http://musicgravity.blogfa.com

این آهنگ واقعا عالیه
به وبلاگ منم سر بزنین خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم
"جاذبه موسیقی"
http://musicgravity.blogfa.com/

kia پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:23 ق.ظ http://www.hesesabz.blogsky.com

damet garm khodai <3

amir سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 04:07 ب.ظ

همش غلط بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد