حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترکم کن!...

 ناتانائیل!ترکم کن.ترکم کن؛اکنون دیگر دردسرم می دهی؛از کار  

بازم می داری؛عشقی که به خاطر تو پربهاتر از آنچه بود پنداشتمش، 

بیش از اندازه به خود مشغولم می دارد.از تظاهر به اینکه به کسی  

چیزی می آموزم،بیزارم.کِی گفته ام که می خواهم همانند من  

باشی؟ 

 

                                                                                     آندره ژید 

                                                                               مائده های زمینی 

 

 *برای دونستن بیشتر از آندره,اینجا کلیک کنین. 

 *مائده های زمینی! 

 *یادتونه؟یکی از کتاب های ادبیات راهنمایی بود؟ 

 *مائده های تازه که تو وب گذاشته بودم,یه کتاب جداگونه از مائده های  

زمینی هست ها! 

 *در مورد مطلب "دیگه ندارم!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 1 + ارسال نظر
قلک کوچیک من دوشنبه 30 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:25 ب.ظ http://gollake-kocheke-man.blogfa.com

وب قشنگی داری. خوشحال می شم به منم سر بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد