حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حضور تو!...

یخ آب می شود 

در روح من 

در اندیشه هایم 

بهار حضور توست 

بودن توست.

 

                                                                              مارگوت بیگل 

 

 *برای دونستن بیشتر از مارگوت,اینجا کلیک کنین. 

 *بعضیا ارزش استارت دوباره رو دارن!

 *عاشقانه هاش رو دوس دارم.

 *اکثر اشعار مارگوت که در ایران هست,ترجمه ی زنده یاد احمد  

شاملو هست! 

 *برای دانلود آلبوم سکوت سرشار از ناگفته هاست از مارگوت,با  

صدای استاد شاملو,اینجا کلیک کنین. 

 *در مورد مطلب "دیگه ندارم!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

 
نظرات 1 + ارسال نظر
shiva چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:21 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

به"تنهایی"من که رسیدی گوشهایت را بگیر! اینجا "سکوت" تو را کر میکند…!

+عاشق شعراشم...اینم خیلی قشنگ بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد