حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

خواب!...

خوابی را که دیشب دیدم بر می دارم 

و می گذارم توی فریزر 

تا این که روزی خیلی دور از امروز 

وقتی پیر و ناتوان شدم 

آبش کنم 

بعد گرمش کنم و بنشینم 

و پاهای سردم را توش فرو برم. 

 

                                                                   شل سیلور استاین 

 

 *برای دونستن بیشتر از شل,اینجا کلیک کنین.

 *بعضی از شعراشو دوس دارم.حالت سادگی که تو شعراش هست  

واقعا به دل می شینه.

 *چند سال پیش آلبومی تو ایران به بازار اومد با نام "من و دوست  

غولم",حتما این آلبوم رو گوش بدین.دو تا از ترانه ها(جایی که پیاده رو  

تموم می شه و من و دوست غولم) شعرش از شل هست.یکی از  

ترانه ها رو برای پخش از وب گذاشته بودم قبلا.

نظرات 3 + ارسال نظر
آسمان تب دار یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:33 ق.ظ

پانزده روز ریاضت را در این ماه طاعت، یک نفس دویده‏ ایم تا در بشارت ولادت او، مژده عشق بشنویم و مژدگانی مهر بگیریم
او که از اشراق مهربانی‏ها طلوع کرده و در بستر بخشندگی، دامن گسترده است.
او که در اولین تصویر زمینی‏ اش، تبسمی شیرین به آینه نگاه پدر و مادر هدیه داده است
او که اولین نواده نبوت است و نخستین زاده امامت
از نسل نور است و زاده خورشید، از تبار هدایت است و قافله‏ سالار مهر و امید
ماه دل‏آرای نیمه رمضان را، پانزده روز است به انتظار نشسته ‏ایم و به کرامت و مهربانی‏ اش محتاجیم
چقدر این دستان زخم ‏خورده، به دستگیری کریم اهل ‏بیت محتاج است...
سلام.
میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام بر شما و خانواده ی محترمتون مبارک

فرشته یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:08 ب.ظ http://ravanshenasi4all.blogfa.com

چه رویایی

فرزانه شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:25 ق.ظ

این شل سلور استاین
گاهی یه شعرایی میگه که باید هی در بارش فکر کرد ..تا بدنی چی میگی و گاهی هم هیچ جوابی براش پیدا نمیکنی ...ی شعر هست من نفهمیدمش پیداش کردم مینویسم ببینم نظر شما چیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد