حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

انتظار!...

 انتظار کشیدم,همان طور که پنلوپه انتظار اولیس را می کشید, 

رومئو منتظر ژولیت بود,بئاتریس منتظر دانته بود تا نجاتش بدهد. 

خلاء استپ سرشار از خاطره ی تو بود,خاطره ی لحظاتی که با 

هم گذراندیم,کشورهایی که با هم سفر کردیم,شادی هایمان, 

دعواهایمان.بعد به پشت سر نگاه کردم,به ردپاهایم,و تو را ندیدم!

 

                                                                           پائولو کوئلیو 

                                                                                زهیر 

 

 *برای دونستن بیشتر از پائولو,اینجا کلیک کنین. 

 *اگه چند نفر تاثیرگذار در زندگی مو بخوام اسم ببرم,یکیش پائولوست! 

جدی می گم! 

 *کتاب زهیر به نوعی زندگی خود پائولوست!و اتفاقاتی که برای همسرش 

می افته و این میون پائولو به خودش و شناخت خودش می رسه! 

 *اگه اشتباه نکنم نام کتاب رو بر مبنای واژه ای عربی(روشنایی) انتخاب 

کرده.

 *من عادت ندارم الکی کتابی رو معرفی کنم!اونم من,با این سخت 

پسندی که دارم!زهیر رو حتما بخونین. 

 *دنیای پائولو,خواسته یا ناخواسته,با عرفان شرق,گره خورده. 

 *اولین کتابی که از پائولو خوندم,اول راهنمایی بودم.کتابی با نام 

کیمیاگر.تنها کتاب پائولو که سبک روایت قصه گونه داره. 

 *یکی از زیباترین نوشته های پائولو! 

 *به قول یکی از دوستان:"جای لیلی و مجنون خالی بود تو این نوشته!".

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد