حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

اگر فرصت بود!

اگر فرصت بود؛ 

کیمیای تو... 

مرا طلا می‌کرد...! 

اما فرصت نبود ... 

تو رفتی.. 

من طلا نشدم، 

و کسی راز کیمیای تو را نفهمید ... 

 

                                                              آنتوان دو سنت اگزوپری 

 

 *برای دونستن بیشتر از آنتوان,اینجا کلیک کنین. 

 *یکی از بهترین کتابایی که تا حالا خوندم! 

 *تو یکی از معتبرترین نظرسنجی ها,محبوب ترین کتاب قرن 21  

شناخته شد. 

 *این کتاب رو واسه تولدم,5 سال پیش,هدیه گرفتم! 

 *چرا این کتاب هنوز که هنوزه(با گذشت 70 سال از پدید  

اومدنش!),کهنه نشده؟! 

 *شازده کوچولو رو با صدای استاد احمد شاملو,از اینجا دریافت کنین.

نظرات 2 + ارسال نظر
صحرا شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:43 ب.ظ http://mianetariki.blogfa.com

سلام عزیزم .
من برگشتم به وبم که سفت و سخت بگیرمش و حالا حالاها ولش نکنم و دوستای ثابت رو نگه دارم.
اگه هنوزم دوست داری بیای وبم یه اطلاع بده تا از دوستهای وبلاگیم حذفت نکنم.

فرزانه شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:07 ب.ظ http://neghabetarikh.blogfa

همین شوق دمادم می‏تواند

و بارانی که نم نم می‏تواند

دلم را بس که گنجشک است حتا

نگاه ساده‏ای هم می‏تواند !









سید حبیب نظاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد