حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:CRAZY STUPID LOVE,ترانه ای از CHERYL COLE

[Intro: Cheryl x2]

La la la la la la la love

La la la la la la la love

La la la la la la la love

La la la la la la la love

عشق

[Verse 1: Cheryl]

Swore I would never be that girl holding your hand

قسم خورده بودم هیچوقت دختری نشم که دستـتو بگیره،

Look at you gazing, acting like your biggest fan

با نگرانی نگاهـت کنه و طوری رفتار کنه که انگار بزرگـترین خاطرخواهـته

I used to make fun of all the things that they said

همه ی حرفـهاـشونو مسخره میکردم

Saying I will never be like that

و میگفتم من هیچوقت اینجوری که میگین نمیشم

But then you showed up like you had been there before

ولی بعد تو پیدا شدی،انگار که از قبل همونجا بودی و

Was like you knew me, had me with every word

منـو میشناختی،با تک تک کلماتـت منـو مال خودت میکردی

You saw right through me, melted me down to the core

تو دقیقاً میفهمیدی که توی فکر و قلبـم چی هست و منـو تا ته ذوب  

کردی

I was done when you walked through that door

وقتی از اون در رفتی بیرون دیگه کارـم تموم شده بود

[Chorus: Cheryl]

Well, I don't know how you do it to me

خب،نمیدونم که چطور این کارـو با من میکنی

You make my brain just stop, sink my heart to my feet

ولی تو کارـی میکنی که مغزـم متوقف میشه،و قلبـم از جا درمیاد و میره  

سمت پاـم

It's like a rollercoaster but I'm only going up

مثل اینـه که سوار ترن هوایی ای شده باشم که فقط بالا میره

I'm in crazy stupid love

من درگیر یه عشق دیوانه وار احمقانه شدم

[Verse 2: Cheryl]

So call me baby, in front of all of your friends

پس جلوی همه ی دوستـهات بهـم بگو "عزیزم"

It used to shake me, but would you say it again

این کلمه ـت منـو تکون میداد،ولی چرا باید دوباره بگیـش؟

It's a weird feeling, we're laying here in the dark

حس عجیبـیه،اینجا توی تاریکی دراز کشیدیم

And I don't wanna fight this spark

و من نمیخوام با این جرقه ای که بینـمون داره زده میشه بجنگم

You got me flying, don't wanna ever come down

تو باعث میشی حس کنم دارم پرواز میکنم،نمیخوام هیچوقت بیام پایین

I'm realising I kinda need you around

دارم میفهمم یه جورایی به این که دور و برـم باشی نیاز دارم

Hard to believe it, I'm that girl holding your hand

باورـش سخته که من همون دختری ام که دستـتو میگیره

And I'm still trying to understand

و هنوزـم دارم سعی میکنم بفهمـم

[Chorus]

[Verse 3: Tinie Tempah]

Whistle, I like it when you blow the whistle

سوت بزن،خوشـم میاد وقتی سوت میزنی

You make me wanna ch-bang bang bang bang bang, baby I don't own a pistol

کاری میکنی که بخوام بنگ بنگ بترکونم،عزیزم من که تفنگ ندارم

My tongue wagging when you wiggle

وقتی میرقصی زبونـم تکون میخوره

I'll end up kissing you with or without the mistle

آخرـشم خیس یا خشک م.یبوس.مـت

Love the open toes and the clothes even though we ain't official

سندلـهاتو و لباسـهاتو دوست دارم،هرچند رابطه ـمون رسمی نیست

You official, you official

ولی تو رسمی هستی

When you see me in a suit, say I'm so smooth criminal

وقتی منـو با کت و شلوار میبینی میگی شبیه یه جنایتکار نرم و  

ساده شدم

Playing hard to get - girl, you're being too difficult

طوری رفتار میکنی که به دست آوردنـت سختـه،دختر،اینجوری خیلی  

سخت شدی

Let me in your mind 'fore I get to the physical

بزار قبل از این که رابطه ـمون ... بشه وارد ذهنـت بشم

I ain't tryna mess with any woman - that's typical, need original

من نمیخوام با هیچ زنـی دربیفتم،اون خیلی عادیـه،کسی رو میخوام که

Lips and eyes

لبـها و چشمـهاش واقعی باشن

Big surprise if she have hips and thighs

اگه ... و پاـهای واقعی خوبی داشته باشه که سوپرایز بزرگیـه

Kissed her twice, now she say I'm Mr Right

دو بار بوس.یدمـ.ش،حالا میگه که مرد حقیقیـشم

She had my D, now she di*ckmatised, whoa lord

...ـمو داشت و حالا جذبـش شده،وای خدا

[Chorus] 

 

 *تو ویکی پدیا صفحه ش ف... شده بود!

 *این ترانه و ترانه ای که با ویلیام خونده رو دوست دارم. 

 *از شریل و تیلور زیباتر هم هست؟! 

 *این کلیپ خیلی زیبا و دلنشین و دیوونه کننده ست! 

 *این ترانه رو با Tinie Tempah خونده! 

 *چند سال پیش داشت از مالاریا می مرد!نجات پیدا کرد! 

 *قبلا تو گروه ۵ نفره ی دخترا می خوند(۵ تا یا ۴ تا بودن؟!اسمش یادم  

نیست!) 

 *جدا شد و انفرادی خوند. 

 *به اصرار اونا ۲ سال پیش باشون مجدد چنتا خوند و بازم الان تکی  

می خونه!

نظرات 1 + ارسال نظر
شهرزاد چهارشنبه 19 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:01 ب.ظ

عااااااااااااالی بود عاشق این آهنگم مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد