حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

اشتباه من!...

اشتباه اول من این بود که به تو اعتماد کردم 

اشتباه دوم من این بود که عاشقت شدم 

اشتباه سوم من این بود که فکر می کردم با تو خوشبخت می شم 

اشتباه بعدی من این بود که تو رو صد بار بخشیدم 

اشتباه هزارم من این بود که هیچ وقت خودم رو از پنجره پرت نکردم  

بیرون 

هنوز هم دارم اشتباه می کنم که با تو حرف می زنم 

 

                                                                  مصطفی مستور 

                                                                تهران در بعد از ظهر 

 

 *برای دونستن بیشتر از مصطفی,اینجا کلیک کنین. 

 *نوشته هاش واقعا رک هستن! 

 *قبلا از نوشته های مستور برای مطالب جمعه ها استفاده کرده بودم:

"فرض دوم!..." و "چه شیک حرف می زنی!...". 

 *هانیه توسلی عزیز,تولدت مبارک.

نظرات 2 + ارسال نظر
shiva جمعه 23 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:28 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

امان از آن روزی که :
از دل نرود ، هر آن که از دیده برفت . . .

+سلام حس سبز...عیدتون مبارک...
پست فوق العاده ایه....عاااااااااااااااااااااااااااااااااالیه...

جانانه شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:16 ب.ظ http://www.vispard56.blogfa.com

این بزرگترین اشتباه بود....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد