حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

آیا؟!...

من چشم دارم 

چرا که تو را می‌بینم 

گوش دارم 

چرا که تو را می‌شنوم 

و دهان 

چرا که تو را می‌بوسم 

 

آیا چشم‌ها و گوش‌های من است 

آن‌گاه که تو را 

نمی‌بینم 

نمی‌شنوم 

و آن 

دهان من است 

آن‌گاه که تو را 

نمی‌بوسم ؟ 

 

                                                                   اریش فرید 

 

 *برای دونستن بیشتر از فرید,اینجا کلیک کنین. 

 *این,اون فروید معروف نیست!یه واو کم داره! 

 *اشعار سیاسی ش رو دوس دارم! 

 *و همین طور عاشقانه هاش رو! 

 *شاید بعضی دوستان کتاب "سکوت,آینده ی من است" رو خونده  

باشن.

نظرات 3 + ارسال نظر
فرزانه یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:51 ق.ظ http://neghabetarikh.blogfa

سلام بر شما

سپاس برای این معرفی
زیبا بود شعرش و تا امروز من ازش نمیدونستم...
اینها رو از کجا پیدا میکنید شما ؟

فرزانه یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:51 ق.ظ

میز کارم غبار بسته تا الآن ......

خاطــــراتم را مرور می کنم هر آن ......

مثل کودک ِ تمنای ِ در آغوش

ماتم و گشته ام اینچنین مغشوش

روزی روزگاری کار

روزی روزگاری درد

امان از این روزگار ِ نامرد

حسین دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:39 ب.ظ http://hsajj.blogfa.com

خیلی فوق العاده بود ... [گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد