حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:I WAS GONNA CANCEL,ترانه ای از KYLIE MINOGUE

I was gonna cancel then I looked into the sky,

میخواستم لغوش کنم اما یه نگاهی به آسمون انداختم

Knew the badness won't prevent the sun to shine

فهمیدم بدی نمیتونه مانع درخشیدن خورشید بشه

I was gonna cancel then took a sec to realize

میخواستم لغوش کنم اما یه ثانیه شد که بفهمم

All the disappointment that would trail behind,

تمام نا امیدی ها که میخوان همو به دنبال بکشن

I was gonna cancel then you reminded me of who I am,

قرار بود کنسلش کنم اما تو یادم انداختی که من کی هستم

Everything is clearer than a mirror is to woman

همه چیز واضح تره از یه آینست برای یک زن

Just the same as a dog is to man

دقیقا یکسان مثل یه سگ میمونه برای یک مرد.

(Oh) Just hop out of the bed, (hey)

از تخت بپر بیرون

Go ahead face the day,

برو جلو با روز رو به رو شو

Who cares what you know,

کی اهمیت میده ک تو چی میدونی

Don't let that in the way no way,

اجازه نده بیاد تو مسائلت، تحت هر شرایطی

Shut out all the doubt, (hey)

تمام شک هارو بذار کنار

Just get up and go,

فقط بلند شو و برو

What's on the other side? (Yeah)

تو طرف دیگه چه چیزاییه؟

You will never know unless you,

هیچ وقت نمیفهمی تا اینکه

Go, go, go, gi-i-irl,

Go, go, go, gi-i-irl,

Go, go, go, gi-i-irl,

Go, go, go, go girl.

برو برو برو دختر

I was gonna cancel then I thought about the strength

میخواستم لغوش کنم اما راجع به قدرت فکر کردم

That I got from all of the prayers and what it meant,

که از عباداتم گرفته بودم و به چه معنی بود

I was gonna cancel then I realized

قرار بود کنسلش کنم اما بعدش فهمیدم که

That time is just that money and the love watch how you spend,

وقت همون پوله و عشق تماشاش میکنه که چطور خرج میشه

I was gonna cancel until you reminded me of what I do,

قرار بود کنسلش کنم تا اینکه یادم اوردی چیکار باید کنم

Now I see it clearer, my best friend is a mirror look behind me

حالا واضح میبینمش،بهترین دوست من یک آینست که هوامو داره

And I see all the things I've been through.

و تمام چیزهایی که برام اتفاق افتاد رو میبینم

(Oh) Just hop out of the bed, (hey)

از تخت بپر بیرون

Go ahead face the day,

برو جلو با روز رو به رو شو

Who cares what you know,

کی اهمیت میده ک تو چی میدونی

Don't let that in the way no way,

اجازه نده بیاد تو مسائلت، تحت هر شرایطی

Shut out all the doubt, (hey)

تمام شک هارو بذار کنار

Just get up and go,

فقط بلند شو و برو

What's on the other side? (Yeah)

تو طرف دیگه چه چیزاییه؟

You will never know unless you,

هیچ وقت نمیفهمی تا اینکه

Go, go, go, gi-i-irl,

Go, go, go, gi-i-irl,

Go, go, go, gi-i-irl,

Go, go, go, go girl.

برو برو برو دختر

What's wrong with saying I love you?

گفتن عاشقتم مگه چه ایرادی داره؟

It's nothing to kid about.

چیزی نیست که شوخی بردار باشه

Some people going through a struggle,

بعضی از مردم تویه بحث و جدلن

Trying to scribble it out.

سعی میکنن سریع بنویسنش

They say attention is a shovel,

اونا میگن توجه یک بیله

It's time to dig 'em out.

وقتشه گور اونا رو بکنیم

You can't just let 'em stay in a bubble,

تو نمیتونی بذاری اونا تویه حباب بمونن

They'll pop to get it out.

اونا میترکوننش تا بیارنش بیرون

What's wrong with love, love?

What's wrong with love, love?

عشق چه ایرادی داره؟

(Oh) Just hop out of the bed, (hey)

از تخت بپر بیرون

Go ahead face the day,

برو جلو با روز رو به رو شو

Who cares what you know,

کی اهمیت میده ک تو چی میدونی

Don't let that in the way no way,

اجازه نده بیاد تو مسائلت، تحت هر شرایطی

Shut out all the doubt, (hey)

تمام شک هارو بذار کنار

Just get up and go,

فقط بلند شو و برو

What's on the other side? (Yeah)

تو طرف دیگه چه چیزاییه؟

You will never know unless you,

هیچ وقت نمیفهمی تا اینکه

Go, go, go, gi-i-irl,

Go, go, go, gi-i-irl,

Go, go, go, gi-i-irl,

Go, go, go, go girl.

برو برو برو دختر 

 

 *برای دونستن بیشتر از کایلی,اینجا کلیک کنین. 

 *از کایلی خوشم نمی یاد! 

 *منو یاد مدونا می ندازه! 

 *کلیپش جالبه. 

 *تو یه فضای استودیویی,جمعیتی که از 4 جهت در حال رفت و آمده  

و کایلی که مدام می گه:go.

نظرات 1 + ارسال نظر
shiva شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:59 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

مـَــن هـــنوز هــم هــمانم
تنــــها کــمی مــچــالــه شــده ام . . .

+مرسی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد