حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

انسان چیه؟!...

 انسان چیه: دیوانه‏ای در زندانش که بین خودآگاه و ناخودآگاهش  

شطرنج بازی می‏کنه! 

 

                                                              اریک امانوئل اشمیت 

                                                                 مهمان ناخوانده 

 

 *برای دونستن بیشتر از امانوئل,اینجا کلیک کنین. 

 *یعنی از این بهتر می شد این قرن رو توضیح داد؟! 

 *واسم خیلی جالب بود وقتی دیدم اسم یکی از داستان های 

کوتاهش "ابراهیم آقا و گل‌های قرآن" بوده. 

 *در مورد مطلب "عزیزم,شک نکن,قضیه اینه!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 2 + ارسال نظر
shiva پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:27 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

سلام...میشه خواهش کنم ترجمه آهنگ unconditionally(نامشروط(البته فک کنم)) از کیتی پری رو بزارین...؟
راستش ترجمش کردم ولی زیاد مطمئن نیستم ک درسته...

shiva جمعه 16 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:45 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

درد دارد به خاطر کسی که با نسیمی میرود ، خودت را به طوفان بزنی !

+عالی بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد