حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:A SKY FULL OF STARS,ترانه ای از COLDPLAY

]Verse 1[

Cause you're a sky

Cause you're a sky full of stars

I'm going to give you my heart

Cause you're a sky

Cause you're a sky full of stars

And cause you light up the path

آخه مث آسمونی

مث آسمون شب که پر از ستاره هستش

به همین خاطر منم میخوام که قلب و عشقم رو به تو تقدیم کنم.

Click to show spoiler

آخه تو آسمونی

مث آسمون شب که پر از ستاره هستش

و تو همیشه راه رو برای من روشن میکنی...

]Hook[

I don't care

Go on and tear me apart

I don't care if you do

Cause in a sky

Cause in a sky full of stars

I think I saw you

برام مهم نیست...

یالا بیا منو از هم بپاش... )فضانورد اگه بدون تجهیزات لازم توی جو  

رها بشه بند بند بدنش از هم جدا میشه!(

اگه این کار رو هم بکنی ازت ناراحت نمیشم

چون توی آسمون

یه آسمون مملو از ستاره

فکر کنم تصویرت رو دیدم

Click to show spoiler

]Verse 2[

Cause you're a sky

Cause you're a sky full of stars

I want to die in your arms

Cause you get lighter

The more it gets dark

I'm going to give you my heart

آخه مث آسمونی

مث آسمونی که پر از ستاره هستش

من میخوام که توی آغوش تو جون بدم

Click to show spoiler

آخه هر چی که تو روشن تر مییشی

بقیه ی جاها هی تاریک تر میشه

)درست عین دید تونلی که تمرکز روی یه نقطه میره و اطرافش  

کم اهمیت میشه.(

Click to show spoiler

اصن میخوام قلبم رو بهت بدم...

]Hook[

]Outro[

Cause you're a sky

Cause you're a sky full of stars

Such a heavenly view

You're such a heavenly view

چون که تو آسمونی

آسمونی پر از ستاره

مث یه زاویه ی دید سماوی

چه منظره ی بهشتی ـی !! 

 

 *برای دونستن بیشتر از کلدپلی,اینجا کلیک کنین. 

 *کلدپلی خوب داره می ره جلو,اگه بعدا گند نزنه! 

 *اکثرا کلد رو با اون کلیپ که فیل ها از قفس فرار می کنن و می رن  

افریقا می شناسن.اسمش پارادیس بود؟ 

 *از همسرش ظاهرا ۱ ماه پیش جدا شد! 

 *گوینت پالترو رو که می شناسین؟ 

 *بازیگر فیلم های شکسپیر عاشق و آیرون من. 

 *ترانه ی ماجیک(ماجیک یا ماجیکال؟!) رو هم خیلی دوس دارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد