حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

فردا؟!...

دیروز 

ما زندگی را 

به بازی گرفتیم 

امروز،او 

ما را ... 

فردا؟ 

 

                                                                                     قیصر امین پور 

 

 *برای دونستن بیشتر از قیصر امین پور,اینجا کلیک کنین. 

 *اشعار استاد امین پور واقعا زیباست. 

 *مثل خیلی آشنایی های دیگه,اشعار استاد رو اول راهنمایی بودم که 

اول بار خوندم. 

 *کسی هم هست که شعر "ناگهان چقدر زود دیر می شود" رو نشنیده 

باشه؟!  

 *خیلی کم دیدم اشعاری رو که درد رو انقدر زیبا به تصویر بکشه!

نظرات 2 + ارسال نظر
فرزانه دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:45 ق.ظ http://neghabetarikh.blogfa

سلام
یه انتقاد بیرحمانه:
من بیشتر از این کامنت میذارم ولی اغلب یکی دو تا بیشتر تایید نمیشه..بنظرم چرا؟!

یه تایید عالی:
شعرتون خیلی بدل میشینه لطیفه به ناز بگو تو عاشقی ...:)

سلام دوست من.من فقط این نوع نظرات رو حذف می کنم:1.حساسیت زا باشه از دید من.شما تا حالا همچین نظری نداشتین.2.توهین شدید(توهین های قابل انعکاس نسبت به خودم رو می ذارم!اما نسبت به شخصیت های حقیقی و حقوقی نه!).شما این نوع نظر رو هم نداشتین.3.نظر دهند گفته باشه خصوصی و یا تایید نشه لطفا.4.نظر حاوی رمز باشه که شما 2 یا 3 نظر اینچنینی داشتین که تشخیص من این بوده که نخواین همه رمز رو ببینن.
غیر از این ها من هیچ نظری رو حذف نمی کنم تو وبم.

لیلی دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:05 ب.ظ

سلام.
سالروز مبعث پیامبر اسلام
حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله)
را به محضر مبارک سرورمان حضرت بقیه الله ارواحنا فداه ،شما و خانواده ی محترمتون تبریک عرض میکنم و التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد