حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:BABY DON'T YOU BREAK MY HEART SLOW,ترانه ای از TAYLOR SWIFT

I like the way you wanted me

Every night for so long, baby

I like the way you needed me

Every time the things got rocky, yeah

عاشق اون شکلیم که منو هر شب تا دیر وقت میخواستی عزیزم

عاشق اون شکلیم که هربار که شرایط سخت میشد به من نیاز  

داشتی

I was believing in you

Was I mistaken?

Do you mean,

Do you mean what you say?

When you say our love could last forever

من بهت ایمان داشتم

اشتباه میکردم؟

منظورت اینه که

به حرفی که میزنی ایمان داری؟

وقتی که میگی عشق ما تا ابد پایدار خواهد بود؟

Well, I'd rather you be mean

Than love and lie

I'd rather hear the truth

Than have to say goodbye

I'd rather take a blow

At least then I would know

But baby don't you break my heart slow

خب،من ترجیح میدم که بدجنس باشی

تا اینکه عاشق باشی و دروغ بگی

ترجیح میدم که حقیقتو بشنوم

تا اینکه مجبور باشم بگم خداحافظ

ترجیح میدم ضربه بخورم

حداقل اون موقع خواهم فهمید

ولی عزیزم تو که به آرامی قلب منو نمی شکنی؟

I like the way you'd hold me

Every night for so long, baby

I like the way you'd sing to me

Every time the things got rocky, yeah

عاشق اون شکلیم که منو هرشب تا دیروقت نگه میداشتی عزیزم

عاشق اون شکلیم که هربار که شرایط سخت میشد برام آواز  

میخوندی،آره

I was believing in you

Was I mistaken?

Do you say,

Do you say what you mean?

When you say our love could last forever

من بهت ایمان داشتم

اشتباه میکردم؟

منظورت اینه که

به حرفی که میزنی ایمان داری؟

وقتی که میگی عشق ما تا ابد پایدار خواهد بود؟

Well, I'd rather you be mean

Than love and lie

I'd rather hear the truth

Than have to say goodbye

I'd rather take a blow

At least then I would know

But baby don't you break my heart slow

خب،من ترجیح میدم که بدجنس باشی

تا اینکه عاشق باشی و دروغ بگی

ترجیح میدم که حقیقتو بشنوم

تا اینکه مجبور باشم بگم خداحافظ

ترجیح میدم ضربه بخورم

حداقل اون موقع خواهم فهمید

ولی عزیزم تو که به آرامی قلب منو نمی شکنی؟

Oh, yeah, yeah

آه،آره آره

You'd run around

And lead me on forever

While I stay at home

Still thinking we're together

I want our love to last forever

ناگهان به این سو و آن سو حرکت کردی

و منو تا ابد ترغیب کردی

که وقتی خونه ام

همش فکر کنم که هنوز با همیم

من میخوام که عشق مون تا ابد پایدار بمونه

But I'd rather you be mean

Than love and lie

I'd rather hear the truth

Than have to say goodbye

And I'd rather take a blow

At least then I would know

But baby don't you break my heart slow

Now baby don't you break my heart slow

من ترجیح میدم که بدجنس باشی

تا اینکه عاشق باشی و دروغ بگی

ترجیح میدم که حقیقتو بشنوم

تا اینکه مجبور باشم بگم خداحافظ

ترجیح میدم ضربه بخورم

حداقل اون موقع خواهم فهمید

ولی عزیزم تو که به آرامی قلب منو نمی شکنی؟

حالا قلبمو به ارومی شکوندی 

 

 *برای دونستن بیشتر از تیلور سویفت,اینجا کلیک کنین. 

 *اگه ادل رو این جا به حساب نیارم(که هدیه ای بود به موسیقی قرن 21),تیلور

 واقعا برای من که موسیقی رو فراتر از شیش و هشت می بینم,قابل احترام

 هست! 

 *از نسل هم سن و سالش,تنها کسی هست(شاید من ندیدم!) که به شعر

اهمیت می ده! 

 *به نسبت بقیه کمتر کلیپی تا حالا ازش دیدم که بخواد با نوع پوشش و زرق  

و برق صحنه و گروه رقص و ...,تاثیر بذاره! 

 *سال گذشته پردرآمدترین بین زیر 30 ساله ها شد تو جهان! 

 *ترانه هاش که به سبک کانتری هست رو خیلی دوس دارم. 

 *تو امور خیریه به شدت فعاله! 

 *خیلی دوسش دارم! 

 *به نظر من تیلور ساخته شده واسه سبک کانتری! 

 *برای دیدن تمام ترجمه های موجود در وب,اینجا کلیک کنین.

نظرات 1 + ارسال نظر
Dina دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:57 ب.ظ

تیلور واقعا عالیه ! من خودمم یه سویفتیم .
به نظرم آهنگ هایی که تو وبت میزاری خیلی خوبه و دقیقا همون روزایی که من برای اولین بار میشنوم و به ترجمه ش نیاز دارم میزاری . واقعا کارت عالیه - ادامه بده و امیدوارم موفق باشی ! < 13

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد