حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

از دیگران نبود!...

چرا از خود نمیپرسم 

کسی را دارم 

که احساسم را 

اندیشه و رویایم را 

زندگی ام را 

با او قسمت کنم؟ 

آغاز جداسری 

شاید 

از دیگران نبود! 

 

                                                               مارگوت بیگل 

 

 *برای دونستن بیشتر از مارگوت,اینجا کلیک کنین. 

 *بعضیا ارزش استارت دوباره رو دارن!

 *عاشقانه هاش رو دوس دارم.

 *اکثر اشعار مارگوت که در ایران هست,ترجمه ی زنده یاد احمد  

شاملو هست! 

 *برای دانلود آلبوم سکوت سرشار از ناگفته هاست از مارگوت,با  

صدای استاد شاملو,اینجا کلیک کنین. 

 *استاد محمدرضا لطفی عزیز,روحت شاد. 

 *در مورد مطلب "هم بازی,اسباب بازی!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 2 + ارسال نظر
فرزانه دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:41 ب.ظ http://neghabetarikh.blogfa

من از تغافل یک لحظه سیب می آیم...

Jananeh سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:47 ب.ظ http://www.vispard56.blogfa.com

معرفت جاه و مقام نیست به هر کس ندهند
معرفت راه و مرامیست که به هرکس ندهند
معرفت عشق خدائیست به هر نفس ندهند
معرفت بذر نشکفته عشقیست به نا رس ندهند

یاد یاران دیرین بخیر
نمی آیند
ولی همیشه هستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد