حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:APHRODITE,ترانه ای از KYLIE MINOGUE

Can you feel me in stereo

Can you feel me in stereo

Can you feel me in stereo

Can you feel me in stereo

میتونی منو استریویی احساس کنی1؟

Oh Oh...

This song lets you in

این آهنگ تو رو داخل میاره

gonna get back down and up again

میخوام برگردم پایین و دوباره بیام بالا

I got you on my side

تورو سمت خودم گرفتم

it's just a roller-ride.

فقط یه ...

It's the truth, it's a fact

این حقیقته این واقعیته

I was gone, now I'm back ..yeah!

من غیب شده بودم و حالا برگشتم

Can you feel me in stereo

Can you feel me in stereo

میتونی منو استریویی احساس کنی؟

I got soul, you can check

من روح دارم ،میتونی ببینی

in my heart, in my head

تویه قلبم، تویه سرم

i got spirit, you can feel it

من روح دارم میتونی احساسش کنی

did you think I wasn't real?

فکر کردی که واقعی نبودم

I'm going back and forth and forth and back ohoh

میخوام عقب برم و پیش برم

Can you feel me in stereo

Can you feel me in stereo

میتونی منو استریویی احساس کنی؟

Oh oh..

I'm fierce and I'm feeling mighty,

من خشنم و احساس قدرت مندی میکنم

I'm a golden girl, I'm an Aphrodite

من یه دختر طلاییم من یک الاهه ام

Alright.. alright! Yeah!

درسته آره

I'm fierce and I'm feeling mighty,

من خشنم و احساس قدرت مندی میکنم

dontcha mess with me, you're the one to fight but

نمیخواد تو رابطه با من گند بزنی ،تو اونی هستی که باید بجنگه  

اما خب

Alright! alright!

باشه،باشه

Here's what I do,

ایجانست کاری که میکنم

when I know what I can do,

وقتی که میدونم که چیکار میتونم انجام بدم

I let you in, into my world.

میذارم که وارد بشی... به دنیای من

With mouth to mouth

با بوسه

and kiss to kiss

با بوسه

Can you feel me in stereo

Can you feel me in stereo

میتونی منو استریویی احساس کنی؟

You sure you can take me in?

مطمئنی که میتونی منو بپذیری؟

cause this is where the fun begins

چون اینجا جاییه که شوخی شروع میشه

I'm gonna feel your heart stop

قراره که من حس کنم قلبت بایسته

in my hands..

در دستای من

I'm going back and forth and forth and back ohoh

میخوام عقب برم و پیش برم

Can you feel me in stereo

Can you feel me in stereo

Oh oh..

میتونی منو استریویی احساس کنی؟

I'm fierce and I'm feeling mighty,

من خشنم و احساس قدرت مندی میکنم

I'm a golden girl, I'm an Aphrodite

من یه دختر طلاییم من یک الاهه ام

Alright.. alright! Yeah!

باشه،باشه

I'm fierce and I'm feeling mighty,

من خشنم و احساس قدرت مندی میکنم

dontcha mess with me, you're the one to fight but

نمیخواد تو رابطه با من گند بزنی ،تو اونی هستی که باید بجنگه  

اما خب

Alright! alright!

باشه،باشه

You know that I'm magical

تو میدونی که من جادویی ام

I am the original

من حقیقی ام

I am the only one

من تنها نفریم

to make you feel this way.

که این حس رو بهت میده

The moment that you kiss me

این لحظه که منو میبوسی

you know that you'll miss me

خودت میدونی که دلت برام تنگ میشه

I am the only one

من تنها آدیم که

Can you feel me in stereo

Can you feel me in stereo

Can you feel me in stereo

Can you feel me in stereo

Oh oh..

میتونی منو استریویی احساس کنی؟

I'm fierce and I'm feeling mighty,

من خشنم و احساس قدرت مندی میکنم

I'm a golden girl, I'm an Aphrodite

من یه دختر طلاییم من یک الاهه ام

Alright.. alright! Yeah!

باشه،باشه

I'm fierce and I'm feeling mighty,

من خشنم و احساس قدرت مندی میکنم

I'm a golden girl, I'm an Aphrodite

من یه دختر طلاییم من یک الاهه ام

Alright.. alright! Yeah!

باشه،باشه

I'm fierce and I'm feeling mighty,

من خشنم و احساس قدرت مندی میکنم

dontcha mess with me, you're the one to fight but

نمیخواد تو رابطه با من گند بزنی ،تو اونی هستی که باید بجنگه  

اما خب

Alright! alright!

باشه،باشه

You know that I'm magical

تو میدونی که من جادویی ام

I am the original

من حقیقی ام

I am the only one

من تنها نفریم

to make you feel this way.

که این حس رو بهت میده

The moment that you kiss me

این لحظه که منو میبوسی

you know that you'll miss me

خودت میدونی که دلت برام تنگ میشه

I am the only one

من تنها آدیم که 

 

 *برای دونستن بیشتر از کایلی,اینجا کلیک کنین. 

 *از کایلی خوشم نمی یاد! 

 *منو یاد مدونا می ندازه!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد