حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

امشب!...

امشب 

خاک کدام میکده از اشک چشم من 

نمناک می شود؟ 

و جام چندمین 

از دست من نثاره خاک می شود؟

 

                                                                    حمید مصدق 

 

 *برای دونستن بیشتر از حمید مصدق,اینجا کلیک کنین. 

 *مثل خیلی اشنایی های دیگه,اول راهنمایی بودم که با اشعار ایشون 

آشنا شدم! 

 *عاشقانه های تلخی داره.ولی زیبا! 

 *وزنی که توی شعرهاش هست,اون رو با اشعار سپید متفاوت می کنه. 

 *روز ملی خلیج همیشه فارس مبارک. 

 *روز جهانی کارگر مبارک. 

 *خدایا,همه ی مریضا رو شفا بده.آمین.

 
نظرات 3 + ارسال نظر
shiva پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:55 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

بدتر از مرگ چیست؟ آنچه بعد از آمدنش مرگ را می‌طلبی.
ویکتور هوگو

+سلام حس سبز...منم اشعارشون رو خیلی دوس دارم...غمناک و دلنشینه...

رهگذر جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:41 ب.ظ

... دلم او را می خواهد،زیاد هم می خواهد
و مدام سرزنشم میکند .
دلم میخواهد گوشی را بردارم
شماره اش را بگیرم و به او التماس کنم
که تنهایم نگذارد ..
از خودم میپرسم :
" همه دوست داشتن ما دو نفر همین قدر بود؟!!
و میگویم همین قدر بود !!

سلام دوست من.
وبت چند وقتی هست واسه من باز نمی شه.نمی دونم چرا.

Jananeh شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:42 ق.ظ http://www.vispard56.blogfa.com

اونقدر شعراشو دوست دارم که کتابشو از دوستم گرفتم ( سوم راهنمایی)
از روش همشو نوشتم ...
هنوزم اون کتابو از رو دفترم که نوشتم میخونم

کلا من دو مورد شعر و ادبیات یک دیوونه ای هستم در نوع خودم عجیب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد