حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

من عاشقم!...

بیخوابی مرا رنجور کرده است 

من عاشقم 

و حقیقت عشق نیرومند است 

ممکن است خسته باشم 

اما هرگز نمیمیرم 

من عاشقم. 

 

                                                                              جبران خلیل جبران 

 

 *برای دونستن بیشتر از جبران,اینجا کلیک کنید. 

 *اونی که عاشقه,امید هم داره!این دو از هم جدا نشدنی ان!

 *منم عاشقم!اشتباه نشه لطفا!عشق به خیلی چیزا می تونه باشه!

 *یکی از بهترین عاشقانه نویس های جهان رو جبران می دونم! 

 *جبران معشوقه ای به نام ماری داشت,که بعدها,بعد از مرگ جبران,تمام نامه

هاش به ماری,توسط پائولو کوئلیو,با سختی و زحمت فراوان,جمع آوری می

شه و حاصلش می شه کتابی به شدت خواندنی با نام عاشقانه های یک

پیامبر

 *دین جبران مسیحی هست.

نظرات 3 + ارسال نظر
shiva یکشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:34 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

این روزها به جای شرافت از آدم ها...
فقط "شر" و "آفت" میبینی...!
وقتی کسی اندازت نیست...دست به اندازه ی خودت نزن...!

(حسین پناهی)

+الهی...من عاشقم...
+ی وقت سر نزنیا...

حسین سه‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:45 ب.ظ http://hsajj.blogfa.com

ممکن است خسته باشم
اما هرگز نمیمیرم

چه تعبیر جالبی از عشق

ماه بانو چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:41 ب.ظ http://mahbanno.blogfa.com

همیشـــه نمــی شود زد به بــی خیـــالــی و گفــــت :
تنهــــا آمده ام ؛ تنهـــا مـــیروم ...
یک وقـــت هــایــی !
شایـــد حتـــی برای ساعتـــی یا دقیــقه ای ؛
کم مــی آوری ...
دل وامانـــده ات یــک نفـــر را مـــی خواهــد !
که عاشقانه دوسش داری ... !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد