حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

میم,مثل مادر(نظرات)!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با انعکاس نظرات شما عزیزان 

,در مورد مطلب "میم,مثل مادر!...",در خدمتم. 

 ابتدا متن نوشته ی من: 

                                          اینجا(کلیک کن) 

 و این هم نظرات شما دوستان: 

                                          اینجا(کلیک کن) 

 

 *هفته ی پیش که اون اتفاق ناگوار برای کشتی دانش آموزان کره ای 

(اگه اشتباه نکنم) افتاد,تو خبرها اومد که یکی از بچه ها,تو همون  

شرایط بین مرگ و زندگی,پیامی از طریق گوشیش برای مادرش  

می فرسته و می گه:این شاید آخرین فرصت باشه برای گفتن اینکه  

دوستت دارم. 

 *وقتی هفته ی قبل این مطلب رو توی وب گذاشتم(میم,مثل مادر), 

فرداش خیلی تصادفی به تقویم نگاه کردم و دیدم یکشنبه روز مادره! 

چه همزمان شد! 

 *رویا نونهالی عزیز,درگذشت خواهرزاده ی عزیزتون,بازیگر آینده دار  

تئاتر رو از صمیم قلب تسلیت می گم. 

 *بارسلونایی های عزیز,تیتو ویلانوا,مربی اسبق تیمتون بعداز  

مدت ها دست و پنجه نرم کردن با سرطان,از دنیا رفت.با غمتون  

شریکم(اینو یه رئالی داره می گه!به این می گن اخلاق ورزشی!).

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد