حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:PART OF ME,ترانه ای از NICOLE SCHERZINGER

I left a piece of me for you

من یه تیکه از خودم رو برای تو جا گذاشتم

That's gotta count for something

شاید یه وقت به دردت بخوره

It took much more than you can see/It took much more then you cared to see

از اون چیزی که تو میتونی ببینی یکم بیشتر شد/از اون چیزی که تو  

اهمیت میدادی که ببینی یکم بیشتر شد

I left a PART OF ME!

یه قسمت از خودم رو جا گذاشتم

I'd bleed a little more for you

یکم بیشتر برای تو خون ریختم(خون ریزی کردم)

More than I intended

بیشتر از اون چیزی که قصد داشتم

Nothing would be losing, another PART OF ME/Now feel me losing

هیچ چیز از دست نخواهد رفت،یه قسمت دیگه از من/حالا حس کن  

که من دارم گم میشم

But I will be free,

اما من آزاد خواهم شد(فک کنم منظورش خودکشی باشه)

It's all I can be

این تمومه چیزیه که میتونم باشم

Forgive everything

همه چیزو فراموش کنم و

And leave a PART OF ME

یک قسمت از خودم رو جا بذارم

I'd walk another day for you/I woke another day for you

یه روز دیگه برای تو قدم میزنم/یه روزه دیگه برای تو(به امید تو) از  

خواب بیدار شدم

Lay another hand through the end,

یه دست دیگه رو تا انتها کنار بذاری

Then I'd wipe down my senses clear/Then I wiped all my senses cleave

سپس من همه ی احساساتمو از بین میبرم ،بواضح/سپس من تمام  

احساساتمو نابود و به یه حس انتظار عشق تبدیل میکنم

For a PART OF ME

برای یک قسمت از من

I took it all out for you,

همه چیز رو برای تو گرفتم

Even on my worst day

حتی تویه بدترین روزم

When I was not at my best

وقتی تو بهترین شرایط(ظاهری یا موقعیتی) نبودم

I left the best of me

بهترین خودم رو برای تو گذاشتم

But I will be free,

اما من آزاد خواهم شد

It's all I can be

این تمومه چیزیه که میتونم باشم

Forgive everything

همه چیزو فراموش کنم و

And leave a PART OF ME

یک قسمت از خودم رو جا بذارم

Said, I will be free

گفتم که یه روز بلاخره آزاد خواهم شد

It's all I can be

این تمومه چیزیه که میتونم باشم

Forgive everything

همه چیزو فراموش کنم و

And leave a PART OF ME

یک قسمت از خودم رو جا بذارم

La la la laaa la la la laaa la la la laaa

A little PART OF ME, OH

یه قسمت کم از وجودم

La la la laaa la la la laaa la la la laaa

A little PART OF ME, OH

یه قسمت کم از وجودم

I need your love

به عشق تو نیاز دارم(محتاجم)

Give me give me give me

بهم بده،بهم بده

Give me just a little something

بهم یبده فقط یکم از یه چیزی

To take away with me

که با خودم (بیادگار) ببرم

I left a piece of me for you

من یه تیکه از خودم رو برای تو جا گذاشتم

It's gotta count for something

شاید یه وقت به دردت بخوره

Forever it may bring

شاید برای همیشه بهراهت باشه

I leave a PART OF ME

من یه قسمت از وجودم رو (برای تو) جا میذارم 

 

 *برای دونستن بیشتر از نیکول شرزینگر,اینجا کلیک کنین.

 *ترانه ای که با انریکه خوند رو خیلی دوس دارم.

 *همین طور ترانه ای که برای فیلم "با من می رقصی؟" خوند رو. 

 *و ترانه ی بوم رنگ!

 *اگه بخوام 3 نفر رو اسم ببرم که بعد از جدا شدن(و یا کم کار شدن!)

از گروهشون تازه متولد شدن,مطمئنا می گم:نیکول,چریل و تیمبرلت

(اسمشون رو درس نوشتم؟!)!

نظرات 2 + ارسال نظر
banoo شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:40 ق.ظ http://banu-reza.blogsky.com/

سلام
وبلاگ باحالی داری به کلبه حقیرانه منم سر بزنین
راستی هفته دیگه تولد عشقمه خوشحال میشم بیایین واسه تبریک
میخوام سوپرایزش کنم
ممنوووووووووووووووونم[قلب]
_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥______________________
___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥___________________
__♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥........____ ۝۝۝۝۝_____
__♥♥♥♥-...-♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.._۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____
__♥♥♥---------♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____
__♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥......۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝___
___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____
____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____
______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____
________♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____
__________♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝_____
____________♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝____
_____________♥.۝۝۝۝۝۝._____
_____________♥.۝۝۝۝_________
_____________۝۝۝______________

فرزانه شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:23 ب.ظ http://neghabetarikh.blogfa

I left a piece of me for you

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد