حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

بهترین آشتی روی زمین!...

 تنم به تنش می‏خورد. چشمانم را باز نکرده‏ام ولی از خواب بیدار  

شده‏ام. باید نزدیک صبح باشد. امیر به رختخوابم آمده. بازویم را دور  

کمرش می‏اندازم و سرم را می‏برم توی خم گردنش. آشتی بی‏صدا, 

بهترین آشتی روی زمین است. امیر دوباره پیش من است. خبر  

ندارد او را ار دست چه کسی بازپس گرفته‏ام. 

 

                                                                             فریبا وفی 

                                                                            پرنده ی من

 

 *برای دونستن بیشتر از فریبا,اینجا کلیک کنین. 

 *به معنای واقعی این حرف رو قبول دارم! 

 *بیشتر تو زمینه ی داستان کوتاه می شناسمش. 

 *دو تا از کتاباش برنده ی جایزه ی هوشنگ گلشیری شده. 

 *در مورد مطلب "میم,مثل مادر!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد ملیحیان پنج‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:52 ب.ظ http://mmalihiyankh.blogfa.com

سلام دعوتید به شعر طنزی درباره ی شعر

دوست پنج‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:45 ب.ظ http://dokhtariazjensaftab.blogfa.com/

سلام خیلی زیبابودخوشحال میشم به وب منم سربزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد