حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

نه!...

 آقای آرمان هرگز مخالفت نمی‏کند. هرچه آرین بخواهد، او هم  

همان را می‏خواهد. این رفتار ناامیدکننده است. آرین دلش  

می‏خواهد که گاهی "نه" بشنود. دلش می‏خواهد و در عین حال  

تحلمش را ندارد. 

 

                                                                     کریستین بوبن 

                                                                      همه گرفتارند 

 

 *برای دونستن بیشتر از کریستین,اینجا کلیک کنین. 

 *اگه روزی روزگاری من دیوونه شدم,بدونین این نویسنده دوست ناباب 

من بوده! 

 *دیوونه ی سبک نوشتنش شدم!

 *سعی می کنم هر چند روز,یه مطلب رو به این کتاب اختصاص بدم. 

 *یاد سهراب سپهری گرامی. 

 *در مورد مطلب "میم,مثل مادر!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد