حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

شکوه ِ دنیا!...

شکوه ِ دنیا همچون دایره ای بر روی آب است 

که هر زمان بر پهنای خود می افزاید 

و در منتهای بزرگی 

هیچ می شود! 

 

                                                                  ویلیام شکسپیر 

 

 *برای دونستن بیشتر از شکسپیر,اینجا کلیک کنین. 

 *نباید غرقش شد!نباید!

 *اشعار شکسپیر برای من خاص هستن و زیبا.  

 *رومئو و ژولیت!

 *بعد از فیلم شکسپیر عاشق,واقعا عاشق شکسپیر شدم!این فیلمو 

حتما ببینین. 

 *روز زن و مادر و ولادت با سعادت حضرت فاطمه ی زهرا(س) مبارک. 

 *در مورد مطلب "میم,مثل مادر!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 1 + ارسال نظر
فرزانه یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:06 ب.ظ http://neghabetarikh.blogfa

دوستت دارم
و عشق تو از نامم می تراود ،
مثل شیره تک درختی مجروح
در حیاط زیارتگاهی ...

" شمس لنگرودی "

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد