حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

فکر!...

  به دکتر گفتم: «فکر، فکر، فکر، همیشه فکر یک چیز بیشتر از خود  

آن چیز آزارم می دهد.» 

 

                                                                  سارا سالار 

                                                              احتمالا گم شده ام 

 

 *متاسفانه زندگی نامه ش تو اینترنت نبود که بذارم! 

 *گاهی زمین و زمان دس به دست هم می ده تا گند بزنه به زندگیت! 

 *این کتاب برنده ی جایزه ی گلشیری در بخش "رمان اول" شد.  

 *نوشته های سارا سالار,رک و بی رودربایسی گفته می شه!خوشمان آمد!

 *این سارا خانم,همسر سروش صحت تشریف دارن!

نظرات 4 + ارسال نظر
چاپ کتاب دانشجویی / فرصتی برای دیده شدن جمعه 29 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:06 ق.ظ http://www.sadako.blogsky.com/

تبدیل پایان نامه به کتاب (ویژه تقویت رزومه مصاحبه دکتری)
مقایسه = ارزش هر کتاب تالیفی 15 نمره / کتاب ترجمه 5 نمره (ارزش مقاله علمی پژوهشی 5 نمره / علمی ترویجی 2نمره/ آی اس آی 7 نمره است)
چاپ هر گونه کتاب دانشجویی/ تالیفی/ ترجمه/ کار گروهی با هزینه اندک بدلیل درنظر داشتن محدودیتهای مالی دانشجویان
چاپ هر گونه کتاب درسی و غیر درسی با کمترین هزینه و تیراژ حتی 30 جلد
با راهنمایی گام به گام 24 ساعته؛ از ارسال متن تا چاپ و تحویل کتاب (ویژه کتاب اولی ها)
بدون حضور شما در تهران (ویژه شهرستانی ها) (ارسال متن با ایمیل/ ارسال کتب با پست)
ابتدا متن تایپ شده خود را ایمیل کنید/ در کمتر از 24 ساعت براساس صفحات کتاب و تعداد جلدهای درخواستی شما (حتی 20 جلد) برآورد قیمت بطور رایگان انجام شده و کمتر از یک ماه ، کتابها را تحویل بگیرید. (با کلیه ی مجوزهای قانونی از وزارت ارشاد، اداره شابک ISBN ، کتابخانه ملی ایران و ...)
اطلاعات بیشتر در وبسایت ما = www.sadako.ir
http://www.sadako.blogsky.com

کاوه جمعه 29 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:12 ق.ظ

گیرم اندوه تــــــو خواب است ونگاه تو خیال
پس دلم منتظر کیست عزیز این همه سال

پس دلم منتظر کیست که من بی خبرم
کــــــه من از آتش اندوه خودم شعله ورم

ماه یک پنجره وا شد به خیالم کـــــه تویی
همه جا شور به پا شد به خیالم که تویی

یال کوب عطش است این که کنون می آید
این که با اسب گل از سمت جنون می آید

بی تو بی تو چه زمستانی ام ایلاتی من
چقدر سردم وبــــــــــارانی ام ایلاتی من

عاشق چشم تـــــــو هستیم و زما بی خبری
خوش به حالت که هنوز از همه جا بی خبری

niloufar جمعه 29 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:01 ق.ظ http://www.best-love100.blogfa.com

«من از عقرب نمی‌ترسم، ولی از نیش می‌ترسم! // از آن گرگی که می‌پوشد لباس میش می‌ترسم!»

فرزانه جمعه 29 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:51 ب.ظ http://neghabetarikh.blogfa

سلام بر شما
عصر جمعه تون بخیر
امروز گارسیا گابریل مارکز درگذشت...

ا انسان تنها زمانی حق دارد به انسانی دیگر از بالا به پائین بنگرد که ناگزیر است او را یاری رساند تا روی پای خود بایستد.

رمز خوشبخت زیستن ، در آن نیست که کاری را که دوست داریم انجام دهیم بلکه در این است که کاری را که انجام می دهیم دوست داشته باشیم

ترسوی حقیقی از پرواز نمیترسد ،بلکه آن کس که با ترس پرواز را یاد میگیرد ، ترسو است .

مرگ از پیری نمی آید ، بلکه با فراموشی می آید !گابریل گارسیا مارکز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد