حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

عشق...

 عشق نمی پرسه تو کی هستی؟عشق فقط میگه:تو ماله منی.عشق  

نمی پرسه اهل کجایی؟فقط میگه:توی قلب من زندگی می کنی.عشق  

نمی پرسه چه کار می کنی؟فقط میگه:باعث می شی قلب من به ضربان  

بیفته.عشق نمی پرسه چرا دور هستی؟فقط میگه:همیشه با منی. 

عشق نمی پرسه دوستم داری؟فقط میگه:دوستت دارم. 

 

                                                                      دکتر علی شریعتی 

 

 *برای دونستن بیشتر از دکتر,اینجا کلیک کنین. 

 *دقت کردین؟:واسه نکته ی بالا,برای بعضی به نام کوچیک می نویسم 

و می گم اینجا کلیک کنین,ولی بعضی شخصیت ها چنان ...(از چه واژه 

ای استفاده کنم منظور رو برسونه؟!) که نمی تونی!مثلا بنویسی برای 

دونستن بیشتر از علی ...! 

 *اول راهنمایی,کتاب کویر! 

 *"و حرف هایی هست برای نگفتن!".این جمله ی دکتر رو دیوونه شم! 

 *گفتگوهای تنهایی رو حتما بخونین.مابقی به انتخاب خودتون!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد