حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

شصت کیلو طلا!...

 برناردا گفت:«یک برده هفت وجبی وزنش کمتر از شصت کیلو  

نمی شود.چه سیاه باشد و چه سفید، هیچ برده ای وجود ندارد  

که به اندازه شصت کیلو طلا بیارزد، اگر این طور باشد حتما الماس  

می ریند!» 

 

                                                           گابریل گارسیا مارکز 

                                                         از عشق و شیاطین دیگر 

 

 *برای دونستن بیشتر از مارکز,اینجا کلیک کنین. 

 *مارکز و کوئلیو تاثیرگذارترین های امرکای جنوبی هستن. 

 *صد سال تنهایی! 

 *بخشی از عمرش رو به تبعید گذروند. 

 *وقتی شنیدم که گابریل به زوال عقل دچار شده.برای منی که ادبیات  

امریکای جنوبی رو با گارسیا(و بعد پائولو کوئلیو) کشف کردم,برای منی که  

صد سال تنهایی,مونس تنهایی هام بود,با از عشق و شیاطین دیگر نوجوانی  

کردم و گزارش یک ادم ربایی,ذهنم رو باز کرد(!),سخته باورش.سخته!

نظرات 4 + ارسال نظر
سیما دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:35 ق.ظ http://golhayesheypoori.blogfa.com/

زندگی را به تمامی زندگی کن.

در دنیا زندگی کن بی آنکه جزیی از آن باشی.

همچون نیلوفری در آب باش،

زندگی درآب، بدون تماس با آب!

زندگی به موسیقی نزدیکتر است تا به ریاضیات.

ریاضیات وابسته به ذهن اند

و زندگی در ضربان قلبت ابراز وجود می کند!

زندگی سخت ساده است!

خطر کن!

وار بازی شو!

چه چیزی از دست می دهی؟

با دست های تهی آمده ایم،

و با دست های تهی خواهیم رفت.

نه، چیزی نیست که از دست بدهیم،

فرصتی بسیار کوتاه به ما داده اند،

تا سر زنده باشیم،

تا ترانه ای زیبا بخوانیم!

و فرصت به پایان خواهد رسید.

آری، این گونه استه که هر لحظه غنیمتی است!

مرگ تنها برای کسانی زیباست که،

زیبا زندگی کرده اند!

از زندگی نهراسیده اند!

شهامت زندگی کردن را داشته اند!

کسانی که عشق ورزیده اند،وزندگی را جشن گرفته اند

پس;

هر لحظه را به گونه ای زندگی کن،

که

گویی واپسین لحظه است.

و کسی چه می داند؟

شاید آخرین لحظه باشد!

فرزانه دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:18 ب.ظ http://neghabetarikh.blogfa

سلام دوست باذوقم...
ابدا نمیشه مطالبتون رو خوند ..هم ترکیب رنگه در هم شده هم زمینه شلوغه باور بفرمایید

سلام دوست من.کاملا حق با شماست.
من توی وب نوشتم که کمی طول می کشه تا رنگی رو پیدا کنم که هم عکس ها معلوم باشه و هم نوشته ها خوانا و چشم رو هم اذیت نکنه.چند شب هست که مدام دارم رنگ ها رو امتحان می کنم.به زودی زود درست می شه.شرمنده.

آرتمیس دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:13 ب.ظ http://samakeayyar.blogfa.com

گر کبریت فروش شوم ،
کتاب هم خواهم فروخت
به پای قصه ها سوختن ،
چه گرما که نمی دهد !!!

علی سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:08 ب.ظ http://abadgarkh.blogfa.com

سلامی چو بوی خوش آشنایی
به امید پیروزی زیبایت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد