حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

مرد غریب!...

روی زمین بر دشت های خالی 

زیر ستاره های غبار آلود 

مرد غریب غمگینی 

در کوره راه های فراموشی می گردد 

گویا صلای مبهمی او را ز آنسوی سدرهای وحشی 

می خواند. 

 

                                                                        منوچهر آتشی 

 

 *برای دونستن بیشتر از منوچهر آتشی,اینجا کلیک کنین. 

 *شعر نی لبک ایشون رو خیلی دوست دارم. 

 *با شعر نی لبک,به ایشون علاقه مند شدم.  

 *و عجیب شباهت هست بین شعر نی لبک ایشون و شعری با همین  

موضوع از دکتر شریعتی!

 *تلخی اشعار ایشون,درسته که تلخه,ولی باور پذیره و به دل می شینه. 

 *یاد سپهبد صیاد شیرازی گرامی. 

 *در مورد مطلب "بی منت!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 1 + ارسال نظر
پریا جمعه 22 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:09 ب.ظ http://delgerefte0asheqane.blogfa.com/

سایه ای بودو پناهی بود و نیست
شانه ام را تکیه گاهی بود و نیست
سخت دلتنگم کسی چون من مباد
سوگ حتی قسمت دشمن مباد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد