حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

آرام آرام!...

 اما من نمی توانم تحمل کنم که بی قراری ات از این جا به جای  

دیگری بکشاندت.آن همه انتظار که برایت کشیده ام,این همه نقشه  

که می کشم که باز اینجا بیایی,بهانه که جور می کنم که شرم نکنی  

از هر روز آمدنت,تو را از آن من کرده است.شتابی ندارم.آرام آرام  

شیفته ات می کنم.آرام آرام به صدایم,به تسلای کلمه هایم عادتت  

می دهم,تا زمانی که دیگر دلت نخواهد از اینجا بروی.آن گاه برای  

همیشه یگانگی ما بی خلل خواهد شد دلدار من ... . 

 

                                                                          شهریار مندنی پور

                                                                             شرق بنفشه 

 

 *برای دونستن بیشتر از شهریار,اینجا کلیک کنید. 

 *این کتاب رو بارها معرفی کردم!کتاب عجیبیه! 

 * نوع روایت داستان های این کتاب واسم جدید بود.گفته هایی که باید  

بگی(به عشقت) و در ذهن می گی!و ناگفته هایی که نباید بگی و ...! 

 *تمام داستان ها مربوط به شیراز هست.شهر نویسنده ی کتاب. 

 *در مورد مطلب "بی منت!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 1 + ارسال نظر
سیما سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:52 ب.ظ http://golhayesheypoori.blogfa.com/

کافی است ماه در نظرت باشد...

آن گاه حتى اگر تمام دنیا ستاره شوند...

چشمک هایشان را نادیده خواهی گرفت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد