حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:FROZEN SPACE,ترانه ای از MANDRAGORA SCREAM

Empty in this space

It's snowin' life in my senses...

Dream-maker! Fallin' this grace

only silence reigns.

تهی در این فضا

در احساس زندگی من برف میبارد (تو وجودم هوا یخ و برف ـه!)

ای رویا ساز! با نزول این برکات

اینجا فقط سکوت حکمران است.

Until your gaze,

like a rail brims my heart

enlaced in this ivory reign,

nothin'! Will collapse in vain.

تا نگاه تو مثل ریل

از کنار قلبم گذر کند

و هنگامی که در قلمروی عاجی (در پناه بودن) باشی

هیچ چیز بیهوده فرو نخواهد ریخت.

Souls are meltin' now inside, and...

Take my life and bring me away, then!

روح ها (نفس ها) دارد از درون میگدازد

پس زندگی ام را بگیر و من رو با خود ببر و ازینجا دور کن.

Lookin' from my fate

tremblin' flare of unrest...

I'm bleedin' 'cause I saw on this earth

Falls and star-set rain.

به سرنوشتم که نگاه میکنم

شعله ی لرزان نا آرامی را میبینم

من خون ـم میریزد چون سقوط ها و افتادن ستاره ها را دیده ام.

Rise! Hushin' this frozen-space, darkness of this unlife,

again we can try to fly...

Lovin' ivy never sere, blindin' dreams of life

and whenever we are here, we'll live again...

برخیز! تا در سکوت این جهان منجمد، ظلمت این دنیای بی حیات

دوباره برای پرواز تلاش کنیم.

پیچک های دوست داشتنی هیچوقت خشک نمیشوند، رویا های  

نابینا کننده ی زندگی...

و هر گاه که اینجا باشیم.... دوباره زندگی خواهیم کرد.

Lastin' dark age,

risin', cravin', whilom time

recallin' a revenant through rest...

In my darkest rave.

چون عصر تاریکی پایدار است

برمیخیزم و از سر شوق آرزو میکنم...

درحالی که زمان غایبی در سفر را بخاطرم می آورد

در سخت ترین لحظات جنون ـم.

Inside my hands,

only shade melts away, my hell is

made of blindin' dreams...

Of eternity...

در دستهای من

سایه ها ذوب و گداخته میشن

جهنم من از جنس رویاهای خیره و کور کننده ـس

از جنس ابدیت

How many stars are there in the universe?

So many! More than you could ever count!

Is there music in space?

No there's only silence.

But silence is music!

Yes, if you know how to listen.

Are there other people out there in the universe?

That's a good question. What do you think?

Oh! I don't know!

The universe is bigger than anything, so if it's just us,

It seems like an awful waste of space!

چند ستاره در کائنات وجود داری؟

خیلی! بیش از آنچه که تو هرگز قادر به شمردنش باشی.

آیا در فضا موسیقی هم داریم؟

خیر... آنجا فقط سکوت داریم (خلاء)

ولی سکوت که خود موسیقی است!

آری... به شرطی که گوش شنیدنش را داشته باشی.

آیا در کائنات انسانهای دیگری هم زندگی میکنند؟

سوال خوبی ـست. خودت چه فکر میکنی؟

اه! من نمیدانم!

عالم وجود بسیار گسترده تر از آنچه که تصور میکنی است...

پس اگر قرار باشد فقط ما اینجا باشیم، چقدر فضا بیهوده هدر  

رفته است!!!

Rise! Hushin' this frozen-space, darkness of this unlife...

again we can try to fly...

Lovin' ivy never sere, blindin' dreams of life

and whenever we are here, we'll live... Again

برخیز! تا در سکوت این جهان منجمد، ظلمت این دنیای بی حیات

دوباره برای پرواز تلاش کنیم.

پیچک های دوست داشتنی هیچوقت خشک نمیشوند، رویا های  

نابینا کننده ی زندگی...

و هر گاه که اینجا باشیم.... دوباره زندگی خواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد