حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

قربانی عصر ما!...

 او قربانی عصر ماست. بهتر بگویم قربانی خطابه‏ای که عصر ما به آن  

متکی است. به ما می‏گویند که ظاهر مهم است، پیشنهاد می‏کنند  

که اموال زیادی خریداری کنیم و چیزهای جدیدی را که به بازار می‏آید  

بخریم و یا ظاهرمان را بهتر کنیم، لباس‏هایمان را، رژیم عذایی‏مان را،  

طرز آرایشمان را، وسایلمان را، اتومبیلمان را، محصولات زیبایی را،  

محصولات سلامتی را و موقعیت اجتماعی‏مان را. می‏گویند به  

سرزمین‏های دور سفر کنیم، عمل‏های جراحی کنیم. من حدس  

می‏زنم که آدام هم مثل بسیاری از مردم در این دام افتاده. بی‏شک  

او وقتی نمی‏توانست در بین این چهره‏های گوناگون، چهره خودش  

را به نمایش بگذارد، احساس بدبختی می‏کرد. 

 

                                                            اریک امانوئل اشمیت 

                                                       زمانی که یک اثر هنری بودم 

 

 *برای دونستن بیشتر از امانوئل,اینجا کلیک کنین. 

 *یعنی از این بهتر می شد این قرن رو توضیح داد؟! 

 *واسم خیلی جالب بود وقتی دیدم اسم یکی از داستان های 

کوتاهش "ابراهیم آقا و گل‌های قرآن" بوده. 

 *13 به در خوب و شادی رو در کنار خانواده واستون آرزو می کنم. 

 *طبیعت رو آلوده نکنیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
نیلوفر چهارشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:25 ب.ظ http://c0usins.blogfa.com

سلام حس سبز.
سلامت باشی :)
ممنون. دیگه خیلی پیشاپیشه D:
8 روز دیگه ;)
والله... چی بگم؟! بقیه باید نظر بدن D:

افسانه چهارشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:09 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام
رفتی تو و زینبت ز غم می سوزد
آتش ز نوایش به دلم افروزد
این خانه عزاخانه شود بار دگر
هر گاه نگاه خود به در می دوزد
شهادت حضرت فاطمه(س) تسلیت باد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد