حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

دوستت دارم!...

و اینک می توان گفت 

کلمات دشواری را 

که همیشه از بیان شان هراس داشته ام: 

دوستت دارم. 

 

                                                                                چارلز بوکوفسکی 

 

 *برای دونستن بیشتر از چارلز,اینجا کلیک کنین. 

 *تا فرصت هست,بگین! 

 *و نترسم از عشق! 

 *در مورد مطلب "عاشقانه های من و خدا!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد فتحی سه‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:05 ب.ظ http://msha1362.mihanblog.com

سلام برشما ، فرا رسیدن سال نو را به شما و خانواده محترمتان تبریک می گویم . برایتان بهترین ها را آرزو دارم . موفق باشید .

خیار سه‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:29 ب.ظ

سلام.ترجه اهنگ های جدید سلندیون رو نداری؟breakaway?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد