حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

چه بگوئید؟!...

 چه بگوئید تا احساس ارزشمند بودن بکنیم: 

 -امروز چطور بود؟ 

 -بیا درباره ی این موضوع صحبت کنیم تا بتونیم با هم تصمیم بگیریم. 

 -بیا برای ... برنامه ریزی کنیم.درباره ی ... چی فکر می کنی؟ 

 -آیا کمکی از من برمی یاد؟ 

 -الان چه کمکی می تونم به تو بکنم؟ 

 -چه خواسته ای از من داری؟ 

 -به چه چیزی نیاز داری؟ 

 

                                                                         دکتر باربارا دی آنجلیس 

                                                                          رازهایی درباره ی زنان 

 

 *برای دونستن بیشتر از دکتر باربارا,اینجا کلیک کنین. 

 *حتما کتاب های "رازهایی درباره ی مردان" و "رازهایی درباره ی زنان"  

رو بخونین. 

 *توی مقدمه ی کتاب نوشته بود:اول کتاب مربوط به خودتون رو بخونین!و  

من اولش خیلی خندیدم!ولی وقتی خوندم فهمیدم با این کار می خوا 

ست بگه:تو که از خودت انقد بی اطلاعی,وای به حال اطلاعاتت در مورد 

جنس مخالف! 

 *حقیقتا بعد از این کتاب,خیلی شناختم در مورد جنس مخالف بیشتر 

شد.خیلی! 

 *دیگه به چه زبونی بگم کتاب خوبیه؟خو برید بخونیدش دیگه!اه! 

 *اینم لینک هر دو کتابواسه این که بهونه ای واسه نخوندنش نباشه!: 

 رازهایی درباره ی زنان و رازهایی درباره ی مردان 

 *عیدتون مبارک. 

 *در مورد مطلب "عاشقانه های من و خدا!..." حتما نظر بذارین.مرسی. 

نظرات 3 + ارسال نظر
افسانه یکشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:02 ق.ظ http://gtale.blogsky.com

برایت رویاهایی آرزو می‏کنم تمام نشدنی
و آرزوهایی پرشور
که از میانشان چندتایی برآورده شود.
برایت آرزو می‏کنم که دوست داشته باشی
آنچه را که باید دوست بداری
و فراموش کنی
آنچه را که باید فراموش کنی.
برایت شوق آرزو می‏کنم. آرامش آرزو می‏کنم.
برایت آرزو می‏کنم که با آواز پرندگان بیدار شوی
و با خنده‏ ی کودکان.
برایت آرزو می‏کنم دوام بیاوری
در رکود، بی ‏تفاوتی و ناپاکی روزگار.
بخصوص برایت آرزو می‏کنم که خودت باشی.

سال نو مبارک

parisa دوشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:33 ق.ظ http://www.zire0.persianblog.ir

من تازه شروع کردم اونم مردا رو .وسطاشم هستم ینی ول کنم برم سراغ زنا!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حسین دوشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:53 ب.ظ http://hsajj.blogfa.com

سلام
کتاب هایی که معرفی کردین عالی هستن
شروع کردم به خوندن
ممنون :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد